Bra jobbet!

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Jeg synes de som har jobbet med flyttingen:

BU662 :clap
dc-8-63 :clap
ph-ndr :clap

har gjort en utrolig god jobb og fortjener takk i stedet for klager. :old

:clap :clap :clap :clap

Tusen takk for innsatsen i forbindelse med flyttingen! Jeg har en følelse av at vi menige medlemmer ikke helt forstår hva som kreves for å drifte forumet....:clap :clap

stor takk - Livstidsdiktatoren selv var på konsert i PRG mens det ble jobbet i på de to Vestkystene! Veldig bra

Originally posted by Pilot Alexi Kaivio

Er det pga. denne flyttingen vi ikke har kunnet legge inn bilder? Bare lurer.

Bra jobbet forresten:clap :clap

Som nevnt i en håndful tårder rundtom: ja. :)

Det jobbes med men, det er nok å gjøre for andre på jobb andre steder så det går ikke helt uten avsporing.

Men før vi løper helt av skaftet med flagigng og klapping, er vi gjengs enig om at disse feilmeldingene ang. mysql og database-problemer nå er 100% borte, eller har noen sett flere av disse? (helt spesifikt, fielmeldinger med "connection refused" og "mysql" i seg)
-A

:clap :clap :clap En stor takk fra meg også, prøvde å logge meg inn litt over 18:00 på lørdag mens flyttingen pågikk, og fikk umiddelbart abstinenser ;)

Originally posted by ph-ndr

Er det pga. denne flyttingen vi ikke har kunnet legge inn bilder? Bare lurer.

Bra jobbet forresten:clap :clap

Som nevnt i en håndful tårder rundtom: ja. :)

Det jobbes med men, det er nok å gjøre for andre på jobb andre steder så det går ikke helt uten avsporing.

Men før vi løper helt av skaftet med flagigng og klapping, er vi gjengs enig om at disse feilmeldingene ang. mysql og database-problemer nå er 100% borte, eller har noen sett flere av disse? (helt spesifikt, fielmeldinger med "connection refused" og "mysql" i seg)
-A

Jeg fikk opp denne meldingen sist jeg prøvde idag:‹ìнŽÓ@€Ñž§¸Ýî6q`EdòHHHˆbâØ£dÆ;íÛã (((hN9šïžv_£Ù½j÷»Ï©æ1?µÍ~·ÊÔçûM³œ§f:NOŸ>~{óò_ÚÇÚïï†Kî–±ä͏›w»ß×m“v_·1¤ñÔb)qÛŒy©}:oãC‰ùÒcXO£Ô8Œµï–R_ḇ¦4Ï©6×ëµJ½œ7s—rë&—æ¸J77S™—Íšu‹’ã4æþöðíãëÛVûk¨?ÌÖ—áþa»6LÓiûR}ºœû¼Ä8G.K¤xN§ñð³7j?—Kíú¯{ü›ºõÏÃÿÉ{

Jeg fikk opp denne meldingen sist jeg prøvde idag:‹ìнŽÓ@€Ñž§¸Ýî6q`EdòHHHˆbâØ£dÆ;íÛã (((hN9šïžv_£Ù½j÷»Ï©æ1?µÍ~·ÊÔçûM³œ§f:NOŸ>~{óò_ÚÇÚïï†Kî–±ä͏›w»ß×m“v_·1¤ñÔb)qÛŒy©}:oãC‰ùÒcXO£Ô8Œµï–R_ḇ¦4Ï©6×ëµJ½œ7s—rë&—æ¸J77S™—Íšu‹’ã4æþöðíãëÛVûk¨?ÌÖ—áþa»6LÓiûR}ºœû¼Ä8G.K¤xN§ñð³7j?—Kíú¯{ü›ºõÏÃÿÉ{

Hvor fikk du opp dette?

Skal vi finne ut noe så må vi ha linken du prøvde deg på.

-A

Back