LN-FHU Superflyer 9 Oct 2010 #1 Hei Noen som vet hvilke bookingsystemer følgende selskaper benytter : LX ( Swiss ) OZ ( Asiana ) På forhånd takk
Hei Noen som vet hvilke bookingsystemer følgende selskaper benytter : LX ( Swiss ) OZ ( Asiana ) På forhånd takk
Discus Galley Slave Medlem 9 Oct 2010 #2 LN-FHU said: LX ( Swiss ) Click to expand... Hva det heter husker jeg ikke (ikke de "vanlige") - du kan slå opp bookingen på swiss.com, må sende mail/ringe for setereservasjon
LN-FHU said: LX ( Swiss ) Click to expand... Hva det heter husker jeg ikke (ikke de "vanlige") - du kan slå opp bookingen på swiss.com, må sende mail/ringe for setereservasjon
LN-MOW Flyklapper Medlem 9 Oct 2010 #3 LX har en avart av EDS-systemet ogsaa CO og US bruker. Tror imidlertid de er paa vei over til Amadeus. Asiana er jeg ikke sikker paa, men mener aa huske at de bruker noe 'hjemmesnekret' ..
LX har en avart av EDS-systemet ogsaa CO og US bruker. Tror imidlertid de er paa vei over til Amadeus. Asiana er jeg ikke sikker paa, men mener aa huske at de bruker noe 'hjemmesnekret' ..
Superhai ScanFlyer Rusty 9 Oct 2010 #4 LX bruker AXS, som også SN bruker så vidt jeg husker. Asiana bruker noe som heter Artis II.