Booking på Singaporeair.com

staale

Born to run
Booking på Singaporeair.com

Heisann godtfolk, vel overstått jul, og takk for det gamle :-)

Hvis man bestiller billetter direkte på nettsiden til SQ, og velger "sweet deals", når må de billettene betales? Er det som ved for eksempel Expedia, der de må betales ved bestilling, eller som ved reisebyrå, der du betaler en mnd før avreise? Finner ikke info på nettsiden.

Ønsker å bestille så tidlig så mulig for å ha flest valgmuligheter, og få billigst mulig pris. Men hvis man må cashe ut 40 000,- et år i forveien er det nesten ikke vits.

Noen som vet når de begynner å fly CPH-SIN med refitted cabin?

Re: Booking på Singaporeair.com

Heisann godtfolk, vel overstått jul, og takk for det gamle :-)

Hvis man bestiller billetter direkte på nettsiden til SQ, og velger "sweet deals", når må de billettene betales? Er det som ved for eksempel Expedia, der de må betales ved bestilling, eller som ved reisebyrå, der du betaler en mnd før avreise? Finner ikke info på nettsiden.

Ønsker å bestille så tidlig så mulig for å ha flest valgmuligheter, og få billigst mulig pris. Men hvis man må cashe ut 40 000,- et år i forveien er det nesten ikke vits.

Noen som vet når de begynner å fly CPH-SIN med refitted cabin?

Bestiller man på Singapore sine egne sider, betaler man ved bestiling.

SQ har nå nye biz seter mellom CPH og SIN. Sjekket for et par dager siden og da var den ca 1000 kr mer å fly med SQ med tilslutning fra OSL til MNL enn med TG fra OSL.

I min verden er 1-2-1 og lay flat verdt 1000 kr i forhold til 2-2-2 og angeled flat. Eller hva mener andre?

I min verden er 1-2-1 og lay flat verdt 1000 kr i forhold til 2-2-2 og angeled flat. Eller hva mener andre?

Hvis du ikke skjønner dette Hr Biz bør du ta deg en dram til :D Selvfølgelig er lieflat verdt 1000 spenn mere enn lie angeled.

Skål og fortsatt god jul og det greiene der :drink:up::colgate:

Hvis du ikke skjønner dette Hr Biz bør du ta deg en dram til :D Selvfølgelig er lieflat verdt 1000 spenn mere enn lie angeled.

Skål og fortsatt god jul og det greiene der :drink:up::colgate:

Jo, jeg skjønner det. Spørsmålet er om de andre gjør det??? :cheers:

Hvis det kalles "sweet deals" er de vel neppe fleksible uansett? Om ideen din evt. var å booke nå, og kansellere om du fant noe annet.

Hvis det kalles "sweet deals" er de vel neppe fleksible uansett? Om ideen din evt. var å booke nå, og kansellere om du fant noe annet.

Neida, trenger ikke fleksibilitet. Har vi bestemt oss så har vi bestemt oss ;-)

Da er vi igang med å planlegge reiseruten for neste sommer, ser på utreise via CPH 20 juni og retur 9 juli.

Har satt ER Tours og XLreiser(tidligere WReiser) på saken, så får vi se hva de kommer opp med kontra prisene på nettsiden til SIA.

Litt "irriterende" at hele turen ikke kan bestilles før billettene til 9 juli legges ut for salg, for da har utreiseflightene vært i salg i to-tre uker allerede, og valgmulighetene der minker vel.

Har beregnet meg frem til at billetter til 9 juli 2015 legges ut for salg søndag 20 juli, så jeg får være kjapp på avtrekkeren da. Og håpe at det er greie billetter igjen til CPH-SIN 20 juni :-)

Noen her som sitter på status på tilgjengelige billetter på SQ351 ,20 juni pr nå mon tro?

Husk at ER legger ned i disse dager, meget synd, men spør du får du vite hvem som overtar kundene som tidligere har jobbet der^_^

Har vært kunde hos ER siden 1979.

Fikk med meg det. Synd for dem. Men som jeg nevnte en annen gang, de har aldri gitt oss det beste tilbudet nå de har vært blant tilbyderne....

Er også usikker på om feks Xlreiser får billigere billetter enn de jeg selv kan søke opp på nettsiden til Singapore, det sjekker jeg selvfølgelig før jeg bestiller på mandag.

Ps, bare gi lyd hvis nic'et ditt skulle bli ledig ;-)

Merkelig , WR har alltid gitt høyere tilbud til meg enn ER ....

Forresten, stort frafall av disse byråene som du kan booke IT med og du kan bestille bookingklasse grunnet bonus...

Er ikke , langtfra oppdatert, hvilke "flyter" fortsatt ? Prøvde Orkide et par ganger, de gadd ikke svare men henviste til websidene..

Min far har reist til Singapore og/eller Bali et par tre ganger de senere år, og så fått.best pris på ER. Vi brukte Wikstrøm første gangen, men forespurte ER de tre neste. Er ikke så flink til å lete, men tror jeg i en tidligere tråd viste til ca 3000 i forskjell pr pers på dem kontra Wikstrøm.

Nå hevdet de på W at de hadde svært gode avtaler med SQ, vet ikke om det har sannhetsgehalt , men de kom iallefall bra ut de gangene vi kjøpte. Har også prøvd Orkide, men DE var dyre....på nøyaktig samme itenrary skilte mye daler.

Nå får jeg se hva ER og XL kommer med på mandag, og selv sjekke samme ruter på nettsiden til Singapore, så bestiller jeg bare der det er billigst. Er ikke avhengig av fleksibilitet, bosteder på Bali er booket, ferie de datoene er innvilget av arbeidsgivere. Så med mindre noen blir alvorlig syke så reiser vi som planlagt.

Mange spør meg hvorfor jeg spør på reisebyrå når jeg uansett vil kjøpe billettene nå, men i min naivitet ser jeg for meg at de kanskje har noen avtaler jeg ikke har tilgang til ved selv å kjøpe på nett. Og med nett mener jeg Singapore sine nettsider, ikke Finn eller Skyscanner og sånn. Liker ikke overraskelser, og ved å booke på Singapore sine sider ser jeg også for meg at vi kan legge inn setevalg allerede nå.

Har også planer om å kjøpe sånn VIP behandling på flyplassen på Bali for å komme kjapt gjennom toll og immigrasjon. Noen erfraring med det?

Og så tenkte jeg benytte Priority Pass for loungetilgang feks ved utreisen fra Bali.

Via egencia , Egersund ble anbefalt av Gro på ER...

Bestlite alltid SQ seter samtidig på ER. Men så lett å bruke ref'en på SQ og gå inn og legge inn bonusprogram , seter, ev endre senere på Singapore.com. SQ ber også om pass etc og jeg legger det inn.

Check-in også og de sender tekst til to telefoner etter innsjekk..

Jeg bestilte nylig en langtur (BGO-HKT) gjennom reisebyrå, og da var det OrkidéEkspressen (www.orkide.no) og Eastern Travel (www.eastern.no) som kom klart best ut for en gruppe på 7. Riktignok med CX i Y, ikke SQ i C, men de var vesentlig billigere enn bl.a. XL-reiser og Berg-Hansen.

Back