Booking på KLM.com

Cessna182

ScanFlyer Blue
Booking på KLM.com

Hjelp !

Har booket Torp-Ams-Minneapolis-Orlando ut og Houston-Ams-Torp hjem i månedskiftet feb-mars.
Har fått bekreftelse på e-post, men når får jeg e-ticket til min e-post ? Er det ok å booke online på en sådan tur ?
Takker for svar.

Re: Booking på KLM.com

Hjelp !

Har booket Torp-Ams-Minneapolis-Orlando ut og Houston-Ams-Torp hjem i månedskiftet feb-mars.
Har fått bekreftelse på e-post, men når får jeg e-ticket til min e-post ? Er det ok å booke online på en sådan tur ?
Takker for svar.

Ja, det er helt greit å booke slike ting på nettet. De fleste gjør det hvis prisen er grei og bookingmotoren greier det.

Husker ikke om KLM sender e-ticket-detaljer med kvitteringen eller separat. Se om du har et billettnummer i bekreftelsen, evt. når du slår opp på bookingen på klm.com

Jeg bestilte akkurat påskeferie på KLM.com. Fikk e-ticket i løpet av et par minutter.

(En annen ting er at de ikke ser ut til å ha registrert Flyprat sin provisjon på salget mitt.)

(En annen ting er at de ikke ser ut til å ha registrert Flyprat sin provisjon på salget mitt.)

Dersom noen vet at de skal bestille hos KLM, så ville jeg sette pris på om de kan klikke på denne lenka først og sende meg en PM etter bestilling:
http://clk.tradedoubler.com/click?p=2114&a=1879311&epi=test

En ting er at det skal gi Flyprat en provisjon av salget, men viktigere er det at vi får hjelp til å feilsøke reklamesystemet vårt. Du betaler samme pris for flyreisa selv om du klikker på den lenka først.

Back