• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bonusrom med 50 prosent rabatt på alle Rica-hotellene

Re: Bonusrom med 50 prosent rabatt på alle Rica-hotellene

Positivt, nå begynner SAS-lirenene....sorry, poengene å ha litt verdi.

Colombianske peso ^_^

Kan bli en billig hotellweekend dette!

Hva med en julebordsweekend på Storefjell? 10000 poeng fra fre-søn og muligheten til Norges aller beste julebord? Var det et tips, eller?

Hei hei!!

BF:cool2

Det var jo faktisk et innmari bra tilbud!!! Bravo SAS.

Prøvde å booke overnatting etter midnatt i dag, men fikk ikke kontakt med serveren når jeg trykte på bestill-knappen. Når jeg gjentok forsøket rundt klokka 10 om formiddagen var det ikke ledig på datoen lenger. Sukk.

Last edited:

Prøvde å booke overnatting etter midnatt i dag, men fikk ikke kontakt med serveren når jeg trykte på bestill-knappen. Når jeg gjentok forsøket rundt klokka 10 om formiddagen var det ikke ledig på datoen lenger. Sukk.

Det var en bombe!! - Jeg syntes det alltid er noe aber med å få brukt disse poengene, eller få gleden av noen av tilbudene.

Back