C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 30 Mar 2013 #1 Jeg har poeng som går ut 30. april.Noen som vet om jeg kan booke en natt nå for et opphold i juni for disse poengene?
Jeg har poeng som går ut 30. april.Noen som vet om jeg kan booke en natt nå for et opphold i juni for disse poengene?
Scanflyer ScanFlyer Blue 30 Mar 2013 #2 Ja, det skal gå bra. Mener du kan booke 1 år frem i tid fra dato poengene går ut.
D darkcho ScanFlyer Gold 30 Mar 2013 #3 Ja du kan det, men poengene går tapt om du avbestiller bookingen etterpå.
C Chriscross ScanFlyer Rusty Medlem 30 Mar 2013 #4 Takker for svar. Ser også at Choice Mastercard gir 3000 poeng, så da redder jeg inn den siste natten også. Får finne på noe tull nå da i Stockholm.
Takker for svar. Ser også at Choice Mastercard gir 3000 poeng, så da redder jeg inn den siste natten også. Får finne på noe tull nå da i Stockholm.
B Bergern ScanFlyer Dusty 30 Mar 2013 #5 Har en bunke på 40k selv og har av en eller annen grunn ikke vært i Stockholm. Takk for tipset
Scanflyer ScanFlyer Blue 31 Mar 2013 #6 Du får også automatisk sølvstatus ved bestilling av MasterCard.