• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bon Mercredi (god onsdag)

Hallo fra Lilletorget. Grattis til alle som har fått seg ny jobb de siste dager (CK og BSSW og andre) !! Bare to arbeidsdager igjen til årets første ferie for min del. Det behøves, for det er litt kaotisk både på jobb og i styre og stell utenom jobb.

Ja ja folkens, skulle ikke ha vært sååå optimistisk på morgenen, Lyse hadde strømbrudd som mørkla halve Forus i dag, og jeg jobber på en av de.... Og nå snør det og.... Hmmfff....

Ha en fortsatt god dag. :)

Ikke noe spesielt å melde fra Oslo sentrum bortsett fra at SITA fortsatt skaper problemer for oss når vi skal gjøre enkelte omskrivningsoperasjoner. LN-MOW, si fra til kontornaboen din at the users are restless.

Gratulerer med ny jobb BSSW! Blir sikkert spennende og annerledes å jobbe i Italia.

Ikke noe spesielt å melde fra Oslo sentrum bortsett fra at SITA fortsatt skaper problemer for oss når vi skal gjøre enkelte omskrivningsoperasjoner. LN-MOW, si fra til kontornaboen din at the users are restless.

LOL .. han jobber med saken. Hvis du tar deg av CEO'en, saa instellererer vi i neste uke! :colgate:

GOD MORGEN!!! :)
Skal jobbe på CIA

Jadda.. CIA skrur på fly, de :rolleyes::colgate:

Grattis, og siden du skal skru på FR sine fly, så la jeg merke til at "Miss Februar" i kalenderen jeg fikkk av deg er stasjonert i Roma, så du får se om du kan spore opp henne, da vet du :colgate:

Ellers en forholdsvis normal dag her, og jaggumeg har det ikke begynt å snø også :rolleyes:

God ettermiddag

Dagens arbeidøkt er avsluttet og et par timer på sofaen lett sovende er gjennomført. Nå skal det handles og spises middag med fruen før snuppa hentes hos svigers.
Utenfor snør det skikkelig, pt nå har det kommet et par cm i løpet av halvannen time....
Og jeg som var klar for våren...

Ønsker alle en fortsatt trivelig dag.

S

Her i Chicago skinner sola, et par minusgrader. I dag bærer det sørover noen timer med fly. Jobbintervju i morgen. Meget spennende jobb, håper på samme utfallet som BSSW (gratulerer, forresten). Jobben er ikke i Italia, men i varmere strøk ihvertfall ;)

I morgen ettermiddag kommer en meget god kompis over fra Norge med SK943. (noen som vil hjelpe han med oppgradering??? Pls PM me :))
Han blir hos oss til lørdag før han reiser videre til San Jose for å delta på en Hyperion konferanse. Blir brennevin!

Takk alle sammen
GOD MORGEN!!! :)

Her er været.....hvem bryr seg om det:p

Har fått jobb (kontrakt) i et av av EB og FBU4EVER sine favoritt land, Italia. Skal jobbe på CIA utforbi Roma. Og skru på FR sine fly. Reiser sannsynligvis imorgen.

Blir litt travelt her de neste timene. Men er helt i hundre....:nor:ITA

Fikk en mail nå i kveld om at jobben var utsatt i noen dager. Vet ikke hvor lenge. Blir altså sittende her i det kalde nord å fryse i noen dager til :(

Grattis, og siden du skal skru på FR sine fly, så la jeg merke til at "Miss Februar" i kalenderen jeg fikkk av deg er stasjonert i Roma, så du får se om du kan spore opp henne, da vet du :colgate:

Skal spore henne opp som en sporhund :colgate:

Jeg skulle bestillt 3 slike kalendere i stede for 2 :angry:

G'morgen fra Alpharetta hvor temperaturen igjen er nede og floerter med det blaa kvikksoelvet ... Vaeret skal ihvertfall holde seg pent ..

Truck'en synger naa paa siste verset .. litt utgifter i det siste samt noen nye ulyder gjoer at jeg muligens stopper hos Toyota i ettermiddag for aa se hva de kan tilby .. Og nei - jeg skal IKKE kjoepe Prius ....
Går rykter her borte i gammle landet at Toyota sliter litt med sine pick-up. At det er de bilene de får mest klager på. Men du kan jo kjøpe en Matrix.

God kveld i snøstormen. Her snør og blåser det noe voldsomt i kveld, såpass mye at veien til Farmen P.t er stengt inntil videre. Kanskje det blir hjemmekontor deler av dagen i morgen..? I dag smøg vi forresten ut den nye priskalenderen for innlandsreiser på wideroe.no, og positive tilbakemeldinger har strømmet inn. På den forrige varianten gikk det ikke godt nok fram at det var en priskalender.. men nå skal det gjøre det ;-)

Lykke til på Røros da Thomas :) Og du har med å gjørra som jeg sier :D

Hehe, har vel ikke mye valg - men føler meg strengt overvåket av kona di på FBU og alle RADene som sendes i hytt å pine :)

Hjelper ikke stort at BGO stenger hele flyplassen for brøyting mitt i værste rushet, men altialt første dag - alle fly tilbake på OSL før midnatt, så stort sett fornøyd.

Imorgen, ny dag, ny vakt og nye muligheter.

Hehe, har vel ikke mye valg - men føler meg strengt overvåket av kona di på FBU og alle RADene som sendes i hytt å pine

He he he nå fikk hun seg en god latter her hun sitter ;) Hun hilser og ønsker fortsatt lykke til!

;)

Går rykter her borte i gammle landet at Toyota sliter litt med sine pick-up. At det er de bilene de får mest klager på. Men du kan jo kjøpe en Matrix.

Hehe ... nei. Toyota faar gode karakterer for pickup'ene her borte .. og jeg fikk en helt fair innbyttepris. Saa jeg dro fra jobben i en gammal pickup, og utenfor doera staar det naa en splitter ny Toyota Corolla. Ikke verdens mest spennende bil, men til mitt bruk (mange landeveismil) er den perfekt.

Like lett som aa kjoepe broed paa Super'n! :colgate:

Back