• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bon Mercredi (god onsdag)

Savipix

ScanFlyer Rusty
God onsdag!

Blir att åka ut en timme tidigare till ARN då det är massor med sjukdomsfall och disponeringen behöver allt av folk som kan skakas fram (inkl elever).

Blir jobb fram till 1515 och efter det förhoppningsvis lite träning.

Sigtuna bjuder på -2,5 och stjärnklart.

God morgen fra København som melder om blå himmel men kjølig. Snart blir det å komme seg på skolen for å skrive videre på oppgaven og ikveld blir det trening. Ha en fin dag

God morgon forumister! Så nærme helg har me ikkje vore denne veka, og det skrumper inn før fredagen endelig er der :)

Ha ein deilig dag alle!

God morgen fra MJF!

10 blå og lett snøfall over byen midt i Norge! Fly på rute og bare velstand!
Skal betjene passasjerer fram til kl 1100, også går ettermiddagen med til en gjesteopptreden i kommunestyret.
Mange som hadde meldt forfall pga sykdom kunne formannskapssekretæren melde :8:
Heldigvis dagmøte, så jeg går ikke glipp av Champions League i kveld heller ^_^

E!

G'onsdag! Fremdeles ingen sønn - vi snakker T plus 6 days nå - men en urolig natt med en treåring som våknet ved 3-tiden og ikke ville sovne igjen. I dag blir det lunch med en eks-kollega, og ellers ikke de store utskeielsene (om ikke "Lillebror" legger seg på short final). Ha en strålende onsdag!

God morgen folkens! Litt senere på jobb i dag en vanlig, måtte en tur innom en mann med hvit frakk og si ahhhhh..... ;)

Ellers lover dagen bra, blå himmel og timeplanen er tom.....

Ha en fin dag da folkens! :)

Morn!

Da er jeg i gang med siste store natten på jobb her nede. Dagen har var i 14 timer, og nå er det blund før det er kvelds- og nattskift, og i morgen blir det litt opprydding. Om alt går i boks får jeg fri fredag.... så mye for å ha en friuke.

-A

Go formiddag fra barteland

Her er det snø i lange bananer og masse jobb. Det er bra , da går dagen fort :)

I kveld en kveld i fotballens tegn

Ha en strålende dag alle sammen :nor :nor :nor

God morgen fra CPH. Kjølig, men pent. LN-RKH står klar til SK909. Flytid 8:35.
Blir nok en Sirloin Steak i kveld. Samt en Arrogant Bastard eller to.
Ha en fin dag!

... radarservice terminated!

God morn, idag er første dag i ny jobb på Operations - blir spennende.. gleder meg til å lære noe nytt. 14:30 - 00:30, så ingen trening etter jobb for mitt vedkommende :)

Go'dag!

God morgen fra sør!

Nok en dag med klarvær og relativt kjølig. Bilen måtte være over på verkstedet fra i går. Skuffende hvor dyrt det er med bilreperasjoner. Spesielt når de finner ekstra ting som må fikses på underveis. Så dette var en uvelkommen snabel inn i feriekassa mi.

Apropos ferie: I dag skriver vi T minus 1. Altså i morgo ber det avsted! hihi!

BF:cool2

god morgen fra bergen, her er det et forferdelig snøvær - og paraplyen min døde grunnet sterke vindkast på vei til lesesalen... når jeg går hjem i kveld har det forhåpentligvis roet seg.

G'morgen fra Alpharetta hvor temperaturen igjen er nede og floerter med det blaa kvikksoelvet ... Vaeret skal ihvertfall holde seg pent ..

Truck'en synger naa paa siste verset .. litt utgifter i det siste samt noen nye ulyder gjoer at jeg muligens stopper hos Toyota i ettermiddag for aa se hva de kan tilby .. Og nei - jeg skal IKKE kjoepe Prius ....

http://www.youtube.com/watch?v=qP-tyvBGla4

GOD MORGEN!!! :)

Her er været.....hvem bryr seg om det:p

Har fått jobb (kontrakt) i et av av EB og FBU4EVER sine favoritt land, Italia. Skal jobbe på CIA utforbi Roma. Og skru på FR sine fly. Reiser sannsynligvis imorgen.

Blir litt travelt her de neste timene. Men er helt i hundre....:nor:ITA

Gratulerer!! Da blir det vel signorina'er, scooter og chianti fremover? :p

Kanskje. Men ikke scooter, etter hva jeg har hørt om kjøring i Italia så føler jeg meg tryggere i en SUV :D

Chianti? hva er det? Hvis det er vin så blir ikke det aktuelt, som du kanskje husker så drikker ikke jeg slikt.

God morgen fra fortsatt litt for vinterlige Heggedal!

Her nytes fortsatt friuka, selv om den begynner gå mot slutten......
BSSW, grattis med ny jobb og god tur nedover til et deilig land!

M

God morgen, ehh formiddag, arbeidsøkten begynnner om litt under 2 timer så kanskje man skal begynne å finne frem uniformen.
Ingen sol å se og tempen i gamle Oslo sier 2,6 grader.

Grattis med ny jobb BSSW

God morgen fra et regn/snøfyllt Rogaland. Fri i dag og herlig er det. Min far har bursdag i dag så det blir et bedre måltid i kveld. :)

Lykke til i Røros Thomas.
Gratulerer og lykke til i ny jobb BSSW.

Ha en finfin dag.

God ettermiddag fra Lilleaker,
Dagen har gått med til månedsmøte så langt. Lunch og så på igjen.
Returen til SVG går senere idag med SK4045.
Det er travle tider. I morgen står ABZ på reiseprogrammet tur-retur på dagen.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Back