Boken om Torslanda är klar

HansJ

ScanFlyer Silver
Boken om Torslanda är klar

Helt utan förvarning kom den efterlängtade boken om Göteborg-Torslanda Flygplats ut för några veckor sedan.

Medlemmar i Svensk Flyghistorisk Förening får den gratis i posten, men för andra går den att köpa hos t ex Trafiknostalgiska Förlaget. Över 250 sidor med flyghistoria från Göteborg, arbetet med boken har pågått i nästan tio år vet jag eftersom jag började med min Torslanda-sajt samtidigt i slutet av 90-talet. Løp og kjøp!

bok_torslanda.jpg

Trafiknostalgiska Förlaget

Re: Boken om Torslanda är klar

Takk for informasjonen!!!

Spennede å se, etter at jeg i høst fikk tak i boka om Malmø - Bulltofta

Har ni kära brödrafolk någon liknande bok om Fornebu på gång? Det skulle vara mycket välkommet.

Hei!
Hvis noen har tenkt å bestille et eksemplar, er det mulig å bestille ett til meg også?

Hilsen Espen:rolleyes:

Vet ikke om det er interessant, men jeg har en bok som heter "Rygge Hovedflystasjon 1945-1995" ISBN 82-994045-0-9 - som jeg har kjøpt på kantina på Rygge! Tror den bare ble solgt der- og jeg tror de har noen få eksemplarer igjen (hvis ikke de gikk med i brannen der -her forleden). Om noen er interessert, kan jeg undersøke nærmere!

Originally posted by Viking255

Har ni kära brödrafolk någon liknande bok om Fornebu på gång? Det skulle vara mycket välkommet.
Nei, dessverre!

FBU-entusiaster: Unite!!!

Boken "Hjertebank Fornebu" er planlagt å komme ut til 10-års markeringen for nedleggelsen av flyplassen (okt 2008). Det blir en litt annerledes flybok, med mye stoff om "folk i farten". Men også faktastoff om fly og luftfart vil få sin plass.
Så noe kommer det jo!^_^

Hilsen
Knut A
:old

Se også omtale under Boka om Fornebu i tråden til Fornebuhistorisk Forum

Knut A

Back