Boende i London

Blev i behov av övernattning i London nästa vecka. Några tips i mid price range?

Best Western Burns, Earls Court pleier å ligge på rundt GBP 55-65 midtuke og helg. Bod der 3-4 ganger når de andre hotellene har ligget på tre-sifrede beløp, små men rene greie rom. De har også dbl.rom med twinbed som er helt grei størrelse for to.

Kort vei til Tuben, dvs. det kan ta tid hvis du stopper på begge pubene du må passere :drinkGreit med spisesteder og vannhull i området. Kjekt hvis du skal til/fra LHR med tube (ca. 30 min)

Søk på www.hotwire.com, say no more!

Du får ikke vite hvilket hotell, men standard, område og pris.
Alltid gode hoteller til meget meget gode priser.
Se etter best value merket.

Velg områder som City, Marylebone, West end, (det som ligger sentralt)

(jeg brukte hotwire i juli og fikk sheraton på lhr til 400 kr for en natt, knallflott rom som kostet 1200 om booket på sheraton.com, gratis vanlig-rød-buss fra Underground Terminal 1,2,3 til hotellet)

Tack foer tipsen! Blev tillslut Radisson Edwardian Berkshire som gav mig ett pris paa under £100. Naagra erfarenheter?

Tack foer tipsen! Blev tillslut Radisson Edwardian Berkshire som gav mig ett pris paa under £100. Naagra erfarenheter?

Har ikke bodd der, men det ligger jo veldig sentralt til da (kanskje bortsett fra at jeg personlig forsøker å holde meg unna Oxford St.).:) Det høres ut som en meget god pris. Jeg synes Radisson hotellene generelt sett sjelden er så lavt priset, og Berkshire er vel blant de hotellene som normalt ligger en god del høyere i pris. Jeg hører gjerne fra deg angående erfaringer med hotellet.

Har bodd på noen Radisson i sentrum, og har vært misfornøyd med størrelsen på rommene. Med mindre jeg har booket et eller annet størrelse "større enn de to minste" har det tidvis vært vanskelig å åpne kofferten. Mulig jeg har vært uheldig...

Har bodd på noen Radisson i sentrum, og har vært misfornøyd med størrelsen på rommene. Med mindre jeg har booket et eller annet størrelse "større enn de to minste" har det tidvis vært vanskelig å åpne kofferten. Mulig jeg har vært uheldig...

Jeg har hatt litt varierende erfaring: Jeg har hatt et knøttlite rom på Radisson Kenilworth (men lekkasje i A/C-enheten og fullt hotell ellers gjorde at jeg ble flyttet til et flott hjørnerom...:)). På The Mayfair har alle rommene vært kjempeflotte og romslige. På Radisson Sussex var rommet helt anstendig størrelse på. På hotellet som het Radisson Marlborough var rommet greit nok i størrelse. PÅ Radisson Grafton har jeg hatt et veldig lite rom, og et nokså stort rom (booket vel omtrent til samme pris/kategori). Mao. litt ymse.:)

neste gang du skal til London bør du undersøke the Goodenough Club. Denne klubben er tilknyttet the Goodenough College og ligger svært sentralt plassert i London, nær Russel Square http://www.club.goodenough.ac.uk/

Rommene er gode, selvom de typisk nok for London kan være litt trange. Frokosten serveres på colleget, rett over gata og er et typisk engelsk universitetsmiljø.
Servicen er god og for en 10er (10 pund) kan du få adgang til en hyggelig gym som ligger i samme bygg som colleget. Svømmebasseng, spa, yoga/pilates og vanlig treningsstudio.
Prisene er svært hyggelige for hva som er vanlig i London.

Anbefales!

Back