• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Boeing kan få sagt det...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Boeing kan få sagt det...

737-900 er 10 år nyere/yngre enn A321. Fra boeing.com;

Powered by the CFM International CFM56-7B turbofan engines, the new derivative will have substantial economic advantages over competing models including 9 percent lower operating costs per trip and 7 percent lower operating costs per seat than the A321, which is more than 10,000 pounds (4,536 kg) heavier than the 737-900ER.

The Next-Generation 737s are 10 years newer and fly higher, faster, farther and more quietly than competing models. To date, 86 airlines have placed orders for more than 2,700 Next-Generation 737s.

JA JA!!!

Re: Boeing kan få sagt det...

Enig..og etter min regnemetode er 737 mye eldre enn A320-serien...

Re: Boeing kan få sagt det...

Og jeg sitter her og trener på side stick og Microsoft Air Combat Simulator og er sjeleglad jeg slapp unna 737-utsjekk! Airbus,here I come!!! :devot:

Back