et andet spørgsmål....nogen der ved hvorfor de bruger et så gammelt fly som en T33 som chase plane ??
T33 er mer stabil enn Maxet andet spørgsmål....nogen der ved hvorfor de bruger et så gammelt fly som en T33 som chase plane ??
et andet spørgsmål....nogen der ved hvorfor de bruger et så gammelt fly som en T33 som chase plane ??
Hvorfor må den ta av med vinden bakfra.All annen trafikk går andre veien.Nettopp en Dreamlifter som tok av mot sør
jeg spurgte jo bare hvorfor de bruger et fly som er ligesom gammel som jeg til at følge et sprit ny....og fordi jeg gerne ville vide det...men jeg har da heldigvis andre som kan komme med et ordentlig svarHva i alle dager har alder med dette å gjøre? Man bruker det man har og som gjør jobben.
Tar en runde rundt Mt Rainer nåAllerede østover i 15000 ft / 270 kn - ser bra ut.
Enig ,det var en landing til 5x20 i stilDa var den på bakken igjen, trygt og stødig etter en flott landing på KBFI. Ble jo en flott første flight det der, med en runde rundt Mt. Rainier også.
Rent visuelt er det i alle fall et flott stykke fly som Boeing har fått til. Gledes stort til man får oppleve det som passasjer.
Gratulerer til Boeing med første flight for Boeing 777X.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.