Boeing Boeing 777X - statustråd

Re: Boeing 777X - statustråd

nu er den på vej tilbage til Boeing Center....og flyvning er aflyst

et andet spørgsmål....nogen der ved hvorfor de bruger et så gammelt fly som en T33 som chase plane ??

Hvorfor må den ta av med vinden bakfra.All annen trafikk går andre veien.Nettopp en Dreamlifter som tok av mot sør

Av sikkerhetsmessige grunner tar de av den veien, nordsiden av flyplassen er mye mindre befolket (eller ikke befolket i det hele tatt egentlig)

et andet spørgsmål....nogen der ved hvorfor de bruger et så gammelt fly som en T33 som chase plane ??

Hva i alle dager har alder med dette å gjøre? Man bruker det man har og som gjør jobben.

Hva i alle dager har alder med dette å gjøre? Man bruker det man har og som gjør jobben.
jeg spurgte jo bare hvorfor de bruger et fly som er ligesom gammel som jeg til at følge et sprit ny....og fordi jeg gerne ville vide det...men jeg har da heldigvis andre som kan komme med et ordentlig svar

Da var den på bakken igjen, trygt og stødig etter en flott landing på KBFI. Ble jo en flott første flight det der, med en runde rundt Mt. Rainier også.

Rent visuelt er det i alle fall et flott stykke fly som Boeing har fått til. Gledes stort til man får oppleve det som passasjer.

Gratulerer til Boeing med første flight for Boeing 777X. :)

Last edited:

Bra at Boeing endelig fikk en positiv sak i nyhetsbildet. Merkelig svak webcast, her er det mye å lære fra SpaceX og Airbus. Så får vi håpe at de som plasserer trappa husker hvilken vei og på hvilken måte døra åpner seg heretter....

Da var den på bakken igjen, trygt og stødig etter en flott landing på KBFI. Ble jo en flott første flight det der, med en runde rundt Mt. Rainier også.

Rent visuelt er det i alle fall et flott stykke fly som Boeing har fått til. Gledes stort til man får oppleve det som passasjer.

Gratulerer til Boeing med første flight for Boeing 777X. :)
Enig ,det var en landing til 5x20 i stil

Sent fra min Nokia 7 plus via Tapatalk

Fra Twitter:

aa8edb93d34fb4f3f24e7f2605a46130.jpg

Man ser ikke høyderoret på bildet, men jeg vil anta at dem tvang flyet på bakken noen ekstra knop før de roterte. Selv med all datamaskinkraft man har i dag, tar man nok noen forhåndsregler til man har fått testet flyet i virkeligheten :)

Back