Boeing 767-200 på Kjevik i dag 01.09.2015

Re: Boeing 767-200 på Kjevik i dag 01.09.2015

Her er mine bidrag fra de siste dagene. Ble rimelig paff da jeg plutselig fikk et hint om 767 - svarten heller, var jo på jobb. Fikk ordnet med å få kamera levert på døra på jobb, og gjorde det meste for å være i Kjevik-området til riktig tid. Det klaffet ikke helt, flyet kom før jeg forventet og jeg hadde mye å holde på med - kan ikke klaffe bestandig.

n767a_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Første kikk på den flotte saken.

767kveld_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Måtte bare en tur utom Kjevik, lissom... Et bilde tatt senere på kvelden med litt av den vanlige trafikken i bakgrunnen.

rdv_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Passet godt med kveldsvakt tirsdag 1. september, ja. Varmer opp på formiddagen med LN-RDV.

3fly_767_rdv_now_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
...og i bakgrunnen ville LN-NOW også være med på moroa.

now_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Flyttet meg opp langs gjerdet, og LN-NOW, med Oda Krohg på halen, ville være med her også.

767_taxi_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Og da kom denne endelig snikende... Litt større enn vanlig for oss her nede på Kjevik.

767_taxi2_Web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Og det viser seg at det bor en skapflyentusiast i mange er ute. Med en gang det er noe utenom det vanlige så samler folk seg.

767_taxi3_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

767_taxi4_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Dagens beste spotterplass dette ja...

767rotate2_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

767_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Dedikert til han som stod et stykke bak meg - balanserende på takrailsene på en Opel Astra som etter dette holdt på å kaste seg selv baklengs utover riksveien, men hentet seg inn igjen med en god porsjon flaks.

Re: Boeing 767-200 på Kjevik i dag 01.09.2015

Dedikert til han som stod et stykke bak meg - balanserende på takrailsene på en Opel Astra som etter dette holdt på å kaste seg selv baklengs utover riksveien, men hentet seg inn igjen med en god porsjon flaks.

He, he - Herlig ! :p

Noen som vet hva flyet gjorde på Kjevik ?

Back