Bodø Air Show

Re: Bodø Air Show

ALLE innspillene går til flystevnekomiteen - og ja, det vil være naturlig å invitere det norske warbird- og acromiljøet! Keep'em coming!:9:
R

Leser og leser i denne tråden - men finner liksom ikke noen 120% bekreftelse på at flystevnet blir noe av... er det bare meg leser for dårlig??? :-)

M.a.o. er det noen som kan bekrefte helt bombe sikkert at Bodø Airshow vil gå av stabelen 14 og 15 juni 2008?

Vet ikke helt hvem jeg kan "lure" med meg nordover - så trenger nok litt tid på å sjekke rundt om i venne gjengen min før tkts/htl bookes. Litt dumt å drive med store overtalelses kunstner (mulig det trengs - tro det eller ei) dersom det ikke blir noe av...

C :-)

Bodø Lufthavn (Avinor) og Bodø Hovedflystasjon (Luftforsvaret) har etablert komiteer rundt flystevnet, mens Bodø kommune og Luftfartsforum Bodø arbeider med tilleggsprogrammer rundt. Den "offisielle offentliggjøringen" er ikke gjort ennå.

He he - "offisielle offentliggjøring"!?! Har jo forstått at "noen" jobber med saken utifra tråden her... Kan jeg tolke meldingen dithen at stevnet 100% sikkert vil bli avholdt? Har du mulighet til å være litt mer spesifik?

Dumt å bestille tkts/htl dersom komiteene finner ut at dette ikke lar seg gjøre f.eks. av økonomiske årsaker e.l.

C :-)

Har booket meg inn på Grand Hotell jeg da.. men mulig man endrer etterhvert ;)

SÅ vidt jeg vet er også Dakota Norway invitert oppeover, ifølge noen som styrer med det der. Til Bodø da:-)

Back