*Bodø Air Show: Detaljfotografering av SAAB Safari*
Her følger noen nærstudie-bilder av SAAB MFI-15 Safari. Flyene (809 og 836) stod i Bodø og bildene ble tatt under Bodø Air Show 2008. Jeg har lastet ned en prøveversjon av Photoshop CS3 og har brukt siste versjon av Camera RAW (plugin til Photoshop for å åpne RAW-bilder). Med disse programmene har jeg prøvd meg fram litt og håper på å lande på begge beina. Jeg har ikke sett igjennom bildene etter at jeg lagret de; så jeg håper på det beste. Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Enjoy! (Håper jeg; med mindre du ikke liker denne typen bilder!).
Cowlingen tilhører 15-815 egentlig... de har altså ikke malt 809 i 815's signatur
Cowling ved overgang til canopy
Nesehjulet
Vingestag og hovedhjulslegg
Luftinntak
Canopy
Denne har vi sett tidligere i tråden...
Vi hadde foto-av-såpeboble-konkurranse uten mening men her kommer en pause i showet:
Vingestagfeste i vingen
Stall warning-bryter, flyttet mekanisk av luften ved en bestemt angrepsvinkel
Vingene er ikke rent lite foroverpekende
Her følger noen nærstudie-bilder av SAAB MFI-15 Safari. Flyene (809 og 836) stod i Bodø og bildene ble tatt under Bodø Air Show 2008. Jeg har lastet ned en prøveversjon av Photoshop CS3 og har brukt siste versjon av Camera RAW (plugin til Photoshop for å åpne RAW-bilder). Med disse programmene har jeg prøvd meg fram litt og håper på å lande på begge beina. Jeg har ikke sett igjennom bildene etter at jeg lagret de; så jeg håper på det beste. Kom gjerne med konstruktiv kritikk. Enjoy! (Håper jeg; med mindre du ikke liker denne typen bilder!).


Cowlingen tilhører 15-815 egentlig... de har altså ikke malt 809 i 815's signatur


Cowling ved overgang til canopy

Nesehjulet

Vingestag og hovedhjulslegg

Luftinntak

Canopy

Denne har vi sett tidligere i tråden...

Vi hadde foto-av-såpeboble-konkurranse uten mening men her kommer en pause i showet:


Vingestagfeste i vingen

Stall warning-bryter, flyttet mekanisk av luften ved en bestemt angrepsvinkel


Vingene er ikke rent lite foroverpekende





Last edited: