• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

"Boarding" reklame på flykroppen

• Thread starter Thread starter DY
  • Start date Start date

DY

ScanFlyer Dusty
"Boarding" reklame på flykroppen

Fotokonkurranse:
Hvem tar det beste bildet av "boarding`s-fly"
Boarding.no ønsker å bli enda mere synlig for sine lesere. Som et ledd i vår markedsføringsplan valgte vi å reklamere på en hel flymaskin- noe som ikke er vanlig i Norge. Vi har fulgt prosessen med å plassere vår reklame på en av Danish Air Transports ATR-42 maskiner fra A til Å. Nå utfordrer vi våre lesere til å ta det beste bildet av flyet med vår reklame på. For vinneren vanker det et gavekort…
http://www.boarding.no/art.asp?id=14542

Da er dte bare å ta frem kameraene gutter:D

Replying to Topic '

Morsomt... Men hvem er det som "eier" og står ba Boarding?

Replying to Topic '

jøss! har de penger til sånt? De av oss som var med å skrive for dem i starten (før de ble Nøttavisen 2) ble jo ikke akkuratt lovet gull og grønne skoger...

Replying to Topic '

De har jo endel seriøse annonsørerer da, så kanskje det går bra? Men en ting jeg lurer på; er det de samme folka som står bak "papiravisen" Boarding fra nittitallet? (Jeg vet ikke om den utkommer enda.)

Replying to Topic '

Papiravisen heter "Scandinavian Boarding" og kommer nå ut i glanset magasin form...

Ellers merker jeg flere og flere som henviser tilboarding.no - så at siden lese er det ingen tvil om. Men det skulle være morsomt å vite litt mer om hvem som står bak...Det er ingen "slektskap" til papirutgaven...

Replying to Topic '

Har masse in fo om hvem som står bak. Var 2 siders innlegg om gründerne for et par måneder siden i et blad som kommer ut i Stavanger området....et bedriftsblad. Husker ikek helt hva det het. Får lete litt å se hva jeg finner, men tror jeg har kasta det.

Replying to Topic '

Ja den gutten heter Bjørn Søreng og jobbet tidligere i Braathens.
Så nå slipper dere å lure mer:wow:

Replying to Topic '

Og det er kanskje deg, krølle? :)

Det ser ut som om han er journalist i Stavangeravisen også.

Replying to Topic '

Da er det egntlig ganske imponerende hvilket "opplag" han har fått i bransjen!!!

Replying to Topic '

Hvem er "han" - det er da flere selv om det er privat mener jeg å huske

Replying to Topic '

Han er vel Bjørn Søreng - ex-Braathens ansatt...

Replying to Topic '

Originally posted by BU662

Men om jeg kunne har disponert pengene, vil jeg har gått heile pengene til Redd Barna. Dette er en langt bedre formal en å reklamere på fly...

Richard

Intet ondt om Redd Barna, men det er jo helt klart at en del av dette stuntet er ren show-off for Boarding. Hvorfor skal de ikke få lov til å reklamere på et fly? Det er Boarding som betaler, la dem avgjøre hva de vil gjøre med sine midler.

Replying to Topic '

Tror ikke penger til Redd Barna hadde gitt så m,ange nye lesere...Men om DAT gir så mye mere vet jeg ikke!

Back