boarding.no

FlightDeck

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Trist å se hvordan boarding.no bare blir dårligere og dårligere - når produserte de sist selvstendige nyhetssaker? Det siste året har det stort sett bare vært klipp og lim av andres nyheter og pressemeldinger. Selv hegnar.no er bedre!

Virker som Google Translate er et av deres viktigste redaksjonelle verktøy:

– Upåklagelig drift er et nøkkelelement i vår forretningsplan, og dyktige mennesker leverer overlegne resultater. Dette er fundamentet for hele forretningsplanen, sier Wolfgang M. Neumann, Executive Vice President & COO. Vi er trygge på at vår nye optimaliserte organisasjonsstruktur og tilpasning til en mer desentralisert ledelse vil hjelpe oss å øke både ytelse og fortjeneste, avslutter Neumann.

http://boarding.no/art.asp?id=48517

“Operational Excellence is a key element of our Business Plan, and great people delivering superior results are its basis and foundation”, commented Executive Vice President & COO Wolfgang M. Neumann. “We are confident that our optimized organisation structure and the adaptation of a more decentralized management approach will help us to boost both performance and profitability”, ended Neumann.

http://www.investor.rezidor.com/phoenix.zhtml?c=205430&p=irol-newsArticle&ID=1645570&highlight=

(Saken er fra i dag og det finnes sikkert mange hundre liknende eksempler)

Last edited:
Jeg synes alltid at boarding.no har stort sett gjengitt pressemeldinger, uten at det gjøres noe for å skille det fra eget redaksjonelt materiale.

Dette er en pressemelding, som er oversatt til norsk av Rezidor.

Så med andre ord, de har ikke brukt google engang for å oversette. ;)

Helt enig med flightdeck.
Boarding er vel den siste siden jeg nå ser på når jeg leser reiselivsnyheter. Det er elendig innhold, og de er ikke spesielt oppdaterte etter min mening.

Og så er de ramme til å bruke bilder uten å betale for dem. Sender du faktura skjer det ikke noe og sender du rekommandert brev, henter de dem ikke.

Et raskt søk på Norid peker i retning av et firma ved navn Boarding Company AS på Sola. Og en tur på proff.no gir deg info om daglig leder og eiere. Så kan du jo vurdere om du vil drive litt mer personlig oppfølging av dine krav mot dem. ;)

Skal også sies at driften ikke akkurat ser ut til å kaste veldig mye av seg, så usikker på hvor mye det måtte være å hente.

Et raskt søk på Norid peker i retning av et firma ved navn Boarding Company AS på Sola. Og en tur på proff.no gir deg info om daglig leder og eiere. Så kan du jo vurdere om du vil drive litt mer personlig oppfølging av dine krav mot dem. ;)

Skal også sies at driften ikke akkurat ser ut til å kaste veldig mye av seg, så usikker på hvor mye det måtte være å hente.

Jeg vet godt hvem som står bak dette nettstedet og hva de tar ut av verdier...

Back