Du finner tallene på denne siden der det står "Vedlegg":Hvor finner du trafikktallene? Finner bare de totale tallene for hele avinor jeg.
Takk wiggo. Fant ut at jeg hadde riktig regneark, men ikke så fanene....
23 dager med tur retur ABZ i Januar blir 46 flyvninger.
256 / 46 blir ca 5,5
Helt katastrofale tall isåfall.
Det var ikke fullt program i januar. BMI hadde totalt 52 flyvninger til og fra KSU, men noen av dem var på den nye ruta til SVG.Om du ser på fanen for flybevegelser så vil du se at det bare var 43, så snittet er litt høyere. Om dette bare er BMI, så er blir ingen feit av dette.
På lokalsendingene til NRK M&R på TV i dag så ble det sagt at ABZ ruten var en suksess med hele 250 passasjerer i januar. Vel vel... Det spørs hvem du spør antar jeg....
Vil tro at det er en eller annen form for garantier fra næringslivet her. Hadde nær sagt at det MÅ være det, for nå kom tallene fra CAA. De viser at det nøyaktige antall pax på ruta i januar var 230. Mao et snitt på 6,7 pax per flyvning. Noen blør kroner/pund her...Ok.
Men da må det være i søkk å kav med reservert kapasitet på den ruta, kan ikke forstå annet.
Hvor har du at det ikke er passasjergrunnlag fra? Det er selvsagt mye mindre trafikk om vinteren.http://www.tk.no/nyheter/article7274701.ece
Ikke passasjergrunnlag. Men de skal fly lell. Denne ruten må være sponset av noen.
Helt sikkert hovedsakelig av de som er om bord, om enn få. Tror ikke det er lavprisbillettene til BMI det går flest av på denne ruten.Ikke passasjergrunnlag. Men de skal fly lell. Denne ruten må være sponset av noen.
Her er en liten oversikt over månedlige scheduled tall mellom ABZ og KSU i følge UK CAA
August 2013 = 73 passasjerer
September 2013 = 598 passasjerer
Oktober 2013 = 557 passasjerer
November 2013 = 526 passasjerer
Desember 2013 = 241 passasjerer
Januar 2014 = 230 passasjerer
Februar 2014 = 200 passasjerer
8,1 er bedre enn 5![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.