BMI Diamond Club Status hos SAS og hva gjør man i Seattle

O_K_

ScanFlyer Silver
BMI Diamond Club Status hos SAS og hva gjør man i Seattle

Jeg har nå så vidt påbegynt min TRD-OSL-ARN-ORD-PHX-SEA-IAD-CPH-TRD tur ved å sjekke inn hos sas for TRD-OSL. Da jeg la inn bonuskort (Diamond Club Silver) så kom det opp BDBasic på sas sine nettsider. Ikke det at det gjør noe, *A silver gjør vel særlig forskjell hos sas, men jeg syntes det var litt rart. Litt lengere uti turen så skal jeg fly PHX-SEA, som er eneste leg i turen med bare 1 bag inkludert. Etter det jeg har hørt så skal *A Silver få en ekstra gratis bag hos US, og siden det er planlagt litt innkjøp av klær i PHX så kan dette være nyttig. Spørsmålet blir da om det bare er SAS sine systemer eller websider som roter, eller om BMI er utrolig sen til å sende ut oppdateringer i systemet, og om dette blir noe problem all den tid jeg har et sølvkort med utløpsdato i november.

Uansett synes det er rart om systemoppdateringer på statusendring i november enda ikke er distribuert rundt i verden.

Så ett raskt spørsmål 2. Siste del av turen blir jeg i Seattle for å delta på en konferanse. Her har jeg et par ekstra dager, og kunne godt tenkt meg å ta turen ut til en av de større bedriftene i området, hvor mange herfra har vært før meg. Arrangeres det til vanlig omvisninger hos Boeing, og er det i såfall mulig å komme seg med buss ut dit fra sentrum på en enkel måte? Synd konferansen ikke var litt før for da hadde jeg kombinert den med julebordet.

Tripreport kommer nok etterhvert...

Re: BMI Diamond Club Status hos SAS og hva gjør man i Seattle

Jeg opplevde litt av hvert på min USA tur med BMI og status i reservasjonen. Swiss og United registrerte riktig status, mens Continental og Lufthansa gjorde det ikke.

Både Continental, United og USAirways lar deg ha med 2 bag som *silver, så hvis det blir problemer på innsjekk så får du fysisk dra opp kortet og be om hjelp fra skrankepersonalet

Re: BMI Diamond Club Status hos SAS og hva gjør man i Seattle

Skal du få med deg både Renton, Paine Field og Boeing Field, så bør du ha leiebil. Det er så pass store avstander, at tiden løper fra deg om du skal farte rundt med buss. leiebil er rimelig, så det burde være et lett valg. I Everett (Paine Field) arrangerer Boeing turer. Disse mener jeg at går ut fra Future of Flight, som ligger like ved Hilton hotellet.

Back