Lennart ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #1 Blueline A310 på vei til Norge nå Noen som vet hvor denne skal idag ? Rute BLE301 A310 som er nettopp levert ifra Biman
Blueline A310 på vei til Norge nå Noen som vet hvor denne skal idag ? Rute BLE301 A310 som er nettopp levert ifra Biman
Lennart ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #2 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Skal visstnok til Bergen
ClassOne Handelsreisende Medlem 15 May 2009 #3 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå På radaren ser det ut som om den har retning Bergen..
LN-RRA Eurobonus Diamond 15 May 2009 #4 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Bergen Lufthavn Flesland: Ankomster: 14:15 Paris/Charles de Gaulle BLE301
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Bergen Lufthavn Flesland: Ankomster: 14:15 Paris/Charles de Gaulle BLE301
H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 15 May 2009 #5 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Ikke unormalt at folk drar i retning Bergen, da. Det skjønner jeg godt!
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Ikke unormalt at folk drar i retning Bergen, da. Det skjønner jeg godt!
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 May 2009 #6 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Leorim said: A310 som er nettopp levert ifra Biman Click to expand... Ay ay caramba ..... den er nok et interessant syn! :lol: Kan kanskje noen pusse linsa på web-kameraet også? Last edited: 15 May 2009
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Leorim said: A310 som er nettopp levert ifra Biman Click to expand... Ay ay caramba ..... den er nok et interessant syn! :lol: Kan kanskje noen pusse linsa på web-kameraet også?
Lennart ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #7 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Var ihvertfall ett forum medlem på plass som tok bilder En av de som samler på modell-fly
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Var ihvertfall ett forum medlem på plass som tok bilder En av de som samler på modell-fly
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 15 May 2009 #8 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Hadde vært interessant med noen kabinbilder...
E Egenes ScanFlyer Gold 15 May 2009 #9 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Hickok said: Ikke unormalt at folk drar i retning Bergen, da. Det skjønner jeg godt! Click to expand... Ikke jeg.. Satser på bilder da!
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Hickok said: Ikke unormalt at folk drar i retning Bergen, da. Det skjønner jeg godt! Click to expand... Ikke jeg.. Satser på bilder da!
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #10 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Leste i et fransk flyblad nå at interiøret skulle være mildt sagt heftig i den A310'en...
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Leste i et fransk flyblad nå at interiøret skulle være mildt sagt heftig i den A310'en...
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #12 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Hmmm, det var noen tøffe bilder i det bladet, men litt info om maskinen ser du iallefall her: http://www.flyblueline.com/newsletter/newsletter20/index.htm en frekk maskin å se på og.. http://www.airteamimages.com/big84281.html Last edited: 15 May 2009
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Hmmm, det var noen tøffe bilder i det bladet, men litt info om maskinen ser du iallefall her: http://www.flyblueline.com/newsletter/newsletter20/index.htm en frekk maskin å se på og.. http://www.airteamimages.com/big84281.html
N-3PB ScanFlyer Gold 15 May 2009 #13 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Her er mitt bilde av F-HBOY, som dere ser så stod den litt krøkkete til, her er både gangbro og mast med Takk til Lennart som sendte spotterwarning på denne:up: Er det noen som vet når den skal avgårde igjen, hadde vært kjekt med et litt bedre bilde av den. Yngve Last edited: 15 May 2009
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Her er mitt bilde av F-HBOY, som dere ser så stod den litt krøkkete til, her er både gangbro og mast med Takk til Lennart som sendte spotterwarning på denne:up: Er det noen som vet når den skal avgårde igjen, hadde vært kjekt med et litt bedre bilde av den. Yngve
LN-MOW Flyklapper Medlem 15 May 2009 #14 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Har tydeligvis blitt totalrenovert før levering ... 220 seter .. muligheter for at den klarer knyttenevetesten, da ...
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Har tydeligvis blitt totalrenovert før levering ... 220 seter .. muligheter for at den klarer knyttenevetesten, da ...
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 15 May 2009 #15 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Denne ble vel levert til Blueline rett før eller etter nyttår, og fløyet rett til hmm, et eller annet sted for en helshinings
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Denne ble vel levert til Blueline rett før eller etter nyttår, og fløyet rett til hmm, et eller annet sted for en helshinings
sarky Push-back operator 15 May 2009 #16 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Var ganske irritert på megselv at jeg ikke klarte å ta med meg kamera på jobb idag!!!! Var faktisk på laget som handlet den... får håpe den kommer tilbake...
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Var ganske irritert på megselv at jeg ikke klarte å ta med meg kamera på jobb idag!!!! Var faktisk på laget som handlet den... får håpe den kommer tilbake...
Northrider FlyKirurg 15 May 2009 #17 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Noen som sitter på noe informasjon om hva den gjør på Flesland?
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå Noen som sitter på noe informasjon om hva den gjør på Flesland?
J Jumper G5 ScanFlyer Gold 15 May 2009 #18 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå http://www.flyblueline.com/newsletter/newsletter23/index.htm
MD11 ScanFlyer Dusty 15 May 2009 #19 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå De setene i Economy så direkte deilig ut, sikkert gode og sitte i
Re: Blueline A310 på vei til Norge nå De setene i Economy så direkte deilig ut, sikkert gode og sitte i
E Egenes ScanFlyer Gold 16 May 2009 #20 Re: Blueline A310 på vei til Norge nå HEFTIG!!! Charter eller? Likte veldig godt "bandittmasken".