• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BGO Blue1 fra osl

Har vel begynt å gjeste-frekventere norsk innenriks, hvertfall vestlandet, i ny og ne det siste halvåret. Har vel skjedd etter Blue 1 ble innlemet helt i SAS Groupon, og ikke bruker eget AOC.
 
De har fortsatt eget AOC, men er 'subleaset' på samme måte som Cimber, Jet Time og andre som ikke flyr for SAS på annet enn SAS flightnummer.
 
Når jeg booka flighten så sto det KF og B717. Så når jeg valgte seter så er det forsatt en b717. :)

Så gjenstår det å se om det blir det materiellet som opererer aktuell flight. SK kan flytte rundt på fly og materiell etter behov osv.

Men ja, frister og å ta en av disse flightene med KF materiell. Derfor er det viktig å ikke bli skuffa hvis man endrer på oppsatt materiell.
 
Så gjenstår det å se om det blir det materiellet som opererer aktuell flight. SK kan flytte rundt på fly og materiell etter behov osv.

Men ja, frister og å ta en av disse flightene med KF materiell. Derfor er det viktig å ikke bli skuffa hvis man endrer på oppsatt materiell.

Ja, jeg vet hvordan SAS kan skuffe når det gjelder slikt... Men jeg booket akuratt denne flighten fordi den passer best for meg, ikke fordi det var en B717. Men blir det en B717 så blir det dobbelbonus :) Men det blir spendene og se hva jeg får.. :)
 
Back
Top