Den må være ny da fortsatt så er OSLx5, ARNx6, GOTx2 og SVGx2. Kan de ha hatt en slot de har leid ut?
Men ser nå at SK1511 10:05-11:05 er ny fra CPH, itillegg ble den første avgangen nylig flyttet 1 time tidligere
Hur sjutton fick de den slotten???
Och varför tog inte SAS den slotten istället? Känns som att de lätt skulle kunna fylla ett flyg till per dag till LHR!
:drunk::drunk:Her er grunnen til at slotten(e) ikke er så attraktive - ulike avgangstider hver dag... Om man godtar slikt, finns det nok åpninger også på LHR.
KF 555 3 HEL 2 LHR 3 0845 0955 0 02APR08 22OCT08 M90 3:10
KF 555 7 HEL 2 LHR 3 1040 1150 0 30MAR08 19OCT08 M90 3:10
KF 555 6 HEL 2 LHR 3 1145 1255 0 05APR08 25OCT08 M90 3:10
KF 555 4 HEL 2 LHR 3 1155 1305 0 03APR08 23OCT08 M90 3:10
KF 555 15 HEL 2 LHR 3 1205 1315 0 31MAR08 24OCT08 M90 3:10
KF 555 2 HEL 2 LHR 3 1255 1405 0 01APR08 21OCT08 M90 3:10
:drunk::drunk:
Undrar hur de ska få detta till att funka???
Tänk er call-center samtalet:
Kund: Jag skulle vilja åka HEL-LHR på onsdag med KF555 för att connecta till en flight som går kl 12.
Agent: OK, det verkar som en bra connection. Jag ska kolla... Tyvärr, inga platser lediga på onsdagens flight.
Kund: OK, skulle du kunna kolla tisdagens KF555 annars då, det skulle kunna funka också.
Agent: Tyvärr, samma flight har inte avgått ännu på tisdagen när din connecting flight lyfter...
![]()
Det skiljer alltså upp till 4 timmar på samma flightnummer!
Men jag vet inte... Det kanske inte är så ovanligt som jag tror, eller? Jag är inte precis expert på sånthär, men tycker det låter så lustigt.
Vet någon andra flighter som skiljer mer än 4 timmar från en dag till en annan men fortfarande har samma flightnummer?
Det stämmer. Economy Extra på alla inrikes.
Dess popularitet är enorm.
Her er grunnen til at slotten(e) ikke er så attraktive - ulike avgangstider hver dag... Om man godtar slikt, finns det nok åpninger også på LHR.
Har AY 1 eller 2 klasser på innenriks idag?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.