• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Blodroedt i Amerika

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Det er ikke mange lystelige nyheter her borte ...

Delta tapte 2.2 milliarder dollar i fjerde kvartal ... 5.2 i 2004 under ett. Der er ny verdensrekord!
http://www.usatoday.com/travel/news/2005-01-20-delta-earnings_x.htm

Continental tapte 206 millioner i fjerde kvartal ..
http://www.usatoday.com/travel/news/2005-01-20-delta-earnings_x.htm

American tapte 387 millioner i fjerde kvartal.
Northwest tapte 420 mill i samme periode.
Southwest TJENTE 56 mill i fjerde kvartal ...
http://seattlepi.nwsource.com/business/208609_airlinelosses20.html

Analyster ser det som sansynlig at Southwest blir alene om aa tjene penger i 4. kvartal .. baade jetBlue og airTran ventes aa poste tap.
 
Og hvilket selskap blir det første til å si at "nå gidder vi ikke søle mer med aksjonærenes penger - vi slår oss konk eller fusjonerer NÅ fremfor å blø sakte ihjel mot det uunngåelige uansett?"

US er vel det som ligger tynnest an.
 
Tror nok at Song og Ted ikke har egne regnskap - men at de finnes innunder vingene til moderselskapet.
 
Back
Top