Det ser ut til at SAS har 8-9 daglige avganger på denne ruten og at de fleste av avgangene er priset til ca. 460 danske kroner. Cimber Air flyr fire-fem ganger daglig og prisene starter på 326 danske kroner, men normalt noe over dette.
Charter: her ser det ud til at Smartlynx kommer ind på mange af Bravo Tours ture her i vinter, .
Billund op med 12,4%. Det bliver spændende og se hvor meget Sterlings exit kommer til at betyde for den kommende tid.
http://www.bll.dk/sitecore/content/Home/maanedsrapporter/2008/Oktober.aspx
Det er vel LGW de skal flyve til? Den tror jeg hurtig vil blive udvidet til 2 eller 3 daglige. Men mon ikke FR aligevel udvider med en ekstra på STN, med mindre AAR kommer med et tilbud.
Så venter vi bare på Sun Air, det bliver vel "bare" en udvidelse fra 2til 3 på CDG.
Jeg havde håbet på noget fremmet metal.
Transavia skal flyve for Bravo Tours indtil sommer hvor primera overtager.
http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/60220:Rejser--Bravos-gaester-skal-flyve-med-Transavia
Travel service skal flyve også for Bravo Tours til Thailand, denne vinter fra både BLL og CPH med Boeing 767-300 i Stedet for det konkursramte Zoom.
Og da var Norwegian i gang - noen som har noe informasjon om hvordan det har gått så langt? Synd at Norwegian setter inn MD-83-maskiner med FlyNordic-design, synes de burde spandert på seg et fly i Norwegian-farger, gjerne med en dansk vri!
LGW med ATR72 bliver mit bud, QI skriver selv 3daglige er planen til sommer.
Så må vi jo se om Hr Ree har noget i posen !
Og da var Norwegian i gang - noen som har noe informasjon om hvordan det har gått så langt? Synd at Norwegian setter inn MD-83-maskiner med FlyNordic-design, synes de burde spandert på seg et fly i Norwegian-farger, gjerne med en dansk vri!
Da giver Cimber gas
Det sønderjyske flyselskab Cimber Air åbner en ny rute fra Billund til London samt udvider Billund-Oslo, Billund-København og Aalborg-København efter Sterlings kollaps
Nogen der ved hvad frekvensudvidelsen bliver på henholdsvis BLL-CPH og AAL-CPH.
Ålborg er interessant da Sterling fløj 5x daglig på denne rute. Indtil videre er Norwegian gået ind 3x daglig (og snakker allerede om en mulig frekvens øgning), Cimber har annonceret at de øger betjeningen af AAL-CPH og senest har SAS meddelt at de gør det samme.
Så spørgsmålet er om det ender ud med at der er højere kapacitet på denne rute end før Sterling forsvandt? Det eneste vi nu mangler er at Sterling genopstår og igen vil flyve på denne rute - så er der først for alvor overkapacitet og blod-røde tal for operatørerne på denne rute.
Da giver Cimber gas
Omend en forsigtig start LonX1 daglig
OSL-BLL udvides fra Marts
Det sønderjyske flyselskab Cimber Air åbner en ny rute fra Billund til London samt udvider Billund-Oslo, Billund-København og Aalborg-København efter Sterlings kollaps
http://ekstrabladet.dk/kup/rejser/article1080623.ece
Udvidelse på OSL:
Ved et indsætte et nightstop i Oslo, og udvide vores nuværende 4 daglige rundture, til i alt 5, skaber vi tre- timers frekvens i begge retninger og får skabt et helt unikt produkt, som vores konkurrenter vanskeligt kan matche .”
Men det besvarer vel ikke hvad udvidelsen bliver på BLL-CPH og AAL-CPH. Det tyder på at AAL bliver udvidet fra 4x til 5x daglig - Jeg kunne forestille mig at BLL-CPH bliver udvidet fra 7x til 8x daglig.
Der må være sat lidt større fly ind på BLL-CPH på enkelte afgange, der bliver åbenbart stadig kun de 7 afgange.
Ellers har det været en tynd kop te, med nye ruter efter Sterlings Exit fra BLL.
Jeg er bange for at det betyder en del afskedigelser, hvis der ikke snart bliver annonceret noget.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.