• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BLL igen først med månedstal

Re: BLL igen først med månedstal

Positiv trend må man sige :up:

BLL Spotter nævnte i en anden tråd at MAD og BCN var mulige nye
destinationer, hvem mon lurer på dem ?

QI, NB, DM ?

Originally posted by Jan

QI, NB, DM ?

Cimber Air (QI) søgte iflg. sidste IATA draft slottider på Billund-Madrid og Billund-Barcelona. Selvom 2 ud af 3 CRJ maskiner iøjebilkket iflg den kommende sommer tidstabel er ledige midt på dagen, så kan ingen af dem nå en rundtur til hverken Barcelona eller Madrid. Så disse 2 ruter tror jeg ligger lidt længere ude i fremtiden.

Derimod er det vel mere sansynlig indenfor kort tid at se en eller flere af følgende:

- Prag (PRG) med enten SUN-AIR/BA eller Cimber Air (mest sansynlig med SUN-AIR/BA)
- Wien (VIE) med Cimber Air
- Zurich (ZRH) med SUN-AIR/BA

Originally posted by TheDane
Originally posted by Jan

QI, NB, DM ?

Cimber Air (QI) søgte iflg. sidste IATA draft slottider på Billund-Madrid og Billund-Barcelona. Selvom 2 ud af 3 CRJ maskiner iøjebilkket iflg den kommende sommer tidstabel er ledige midt på dagen, så kan ingen af dem nå en rundtur til hverken Barcelona eller Madrid inden de igen skal i trafik sidst på eftermiddagen. Så disse 2 ruter tror jeg ligger lidt længere ude i fremtiden. Desuden er yielden på Madrid og Barcelona flyvninger ofte meget dårlig. Så disse bliver nok svært at få penge ud af med en CRJ. Men på den anden side vil jeg da håbe for min jyske hjemstavn at en rute til enten Barcelona og/eller Madrid kommer på rutekortet fra Billund.

Derimod er det vel mere sansynlig indenfor kort tid at se en eller flere af følgende:

- Prag (PRG) med enten SUN-AIR/BA eller Cimber Air (mest sansynlig med SUN-AIR/BA)
- Wien (VIE) med Cimber Air
- Zurich (ZRH) med SUN-AIR/BA

Back