• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Blir Jetstreamen for liten?

GF1

ScanFlyer Gold
"– Vi er både gledelig overrasket og svært fornøyd med bestillingene så langt, sier markedssjef Vigleik Dueland i Coast Air.
– På flere søndager i april og mai er det allerede fulle fly, og belegget ellers på ukedagene framover er tilfredsstillende. Siden vi bruker 19-seters fly, trenger vi ikke så mange passasjerer som Widerøe i sine større maskiner for at flygningene skal være økonomisk forsvarlig. Vårt 19 seters Jetstream 32 er et svært moderne og sikkert fly, og det går fort: En time og 15 minutter Torp-Arlanda, sier Dueland.
Coast Air skal fly to rundreiser daglig, morgen og ettermiddag, alle dager bortsett fra lørdag." :nor

Sandefjords Blad

Replying to Topic 'Blir Jetstreamen for liten?'

Fokker50 ble jo for stor for denne ruten. Jeg tror denne ruten kommer til å passe godt til en Jetstream. Tror dette kommer til å bli en meget god rute for Coast Air.

Og dette innlegg hadde passet utmerket som et svar og oppfølging på Coast Air starter TRF-ARN posten...

Eller har eg misforstått helt poeng med et diskusjonsforum?

Originally posted by LN-REF

Og dette innlegg hadde passet utmerket som et svar og oppfølging på Coast Air starter TRF-ARN posten...

skal vi trekke det veeeeeeeeeeeeeeldig langt så burde jo alle God morgen-, vintips-, fly og vin-, flight request-trådene vært svar på en eksisterende god morgen-tråd..

Originally posted by LN-REF

Alle kan da ikke vite at denne saken har vert på forumet en gang tidligere....

Tror att Saab 340 skulle vara den perfekta storleken. Men jetstream blir nog bra, kanske fler avgångar istället så småningom.

Coast har jo en ATR42 til på vent, eller om den allerede har kommet(?). Maskinen skal fungere som backup, kanskje den kan steppe inn dersom belegget skulle tilsi det på TRF-ARN? Hadde vært morro for Coast om de får det til ihvertfall.

Back