Bli gullmedlem - helt gratis!

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
Last edited:
Re: BLI GULLMEDLEM - HELT GRATIS!

Her burde SAS også starte en tilsvarende aksjon for allerede eksisterende kunder som reiser hysterisk mye innenriks , men som ikke oppnår Gullstatus slik som før forbudet mot opptjening av bonuspoeng innenriks!

Last edited by a moderator:

Som udgangspunkt synes jeg tiltaget er en god idé, men jeg bliver faktisk lidt fornærmet over at det kun gælder nye kunder.

Mig sender det signalet om at SAS ikke interesserer sig for eksisterende EB-medlemmer. Gennem de seneste år er dette EB blevet mere eller mindre ubrugeligt for kunder der rejser economy - og nu skal de altså også ekskluderes fra dette tiltag.

Synes faktisk SAS har haft en meget uheldig tendens til at glemme eksisterende kunder igennem lang tid, men det må det jo selvfølgelig selv om.

Er det snakk om kun ett gullkort? Det var ikke noe særlig til sjanse, synes jeg - så spørs om jeg tar skrittet over til EB av den grunn.

Meldte meg inn i Eurobonus torsdag forrige uke. Er jeg da med i trekningen eller var jeg for "tidlig" ute?

Og jeg som meldte meg inn for 5 uker siden(via post, under 18) har enda ikke fått noe kort eller medlemsnummer, er jeg også med da eller?

Prøvde å melde meg inn, men fikk som svar at jeg allerede var medlem :8:

Jeg har ikke meldt meg inn i EB før... Og ikke har jeg noe EB-kort heller...

Kan jeg melde meg inn selv om jeg neppe kommer til å få så mye bruk for kortet? Er det en fin ting å bare "ha liggende"? :)

Synes faktisk SAS har haft en meget uheldig tendens til at glemme eksisterende kunder igennem lang tid, men det må det jo selvfølgelig selv om.

SAS har jo hatt en lang rekke kampanjer rettet mot eksisterende kunder dette året - det er bare å følge med! Over nyttår presenteres for øvrig "nye" EuroBonus - det skal bli spennende!

Er det snakk om kun ett gullkort? Det var ikke noe særlig til sjanse, synes jeg - så spørs om jeg tar skrittet over til EB av den grunn.

Det er vel like stor sjanse som det er aa faa noen EB poeng en kan bruke til noe :p

Back