Black Friday tilbud

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Reisetilbud Black Friday / Cyber Monday

Noen har funnet noen bra tilbud relatert til reise?
Radisson Philadelphia selger rom til 20 dollar på mandag.

Andre tilbud en bør få med?

Autotekst lurte meg i headingen her. Kan en moderator fikse?

Re: Reisetilbud Black Friday / Cyber Monday

Austrian tilbyr 10% på alle priser i økonomi i dag. Utreise januar til mars.

Cyber Sale på Radisson. Mulig det kun er USA, booka nettopp NYC/Martinique.

Det kom opp som en egen prisgruppe, "Cyber Sale" i stedet for "Advance Purchase". Ser ut som det er over nå :/

Ahh, kjedelig!

Av nysgjerrighet, hvilke rabatter hadde de?

Martinique Club level room, som normalt koster $273 ($232 med adv purchase) fikk jeg til $191/natt :) Håper på upgrade til Executive suite!

For øvrig:
Features
- Grab one of the Radisson Martinique's great CYBER SALES. All offers are available for a limited time with limited quantities. Deals range from free upgrades, breakfast, flat rates or deep discounts. Check regularly for new promotions and offers.

Det kom opp som en egen prisgruppe, "Cyber Sale" i stedet for "Advance Purchase". Ser ut som det er over nå :/

Martinique Club level room, som normalt koster $273 ($232 med adv purchase) fikk jeg til $191/natt :) Håper på upgrade til Executive suite!

For øvrig:

Nice!
I April betaler jeg $292, pr natt for classic guest room på samme hotellet.

Apollo tilbyr "generøse" 1000,- kr rabatt om man bestiller ferie der i dag, men det gjelderblant annet ikke i skoleferien..
Finnes ingenting under 25000,- fra krs som passer meg så det ville vært like greit å droppe hele greia synes jeg..

Da er det snart svart fredag igjen - har ikke gjort noen reiserelaterte tilbud før, men kanskje i år?

Pokker, får håpe det ikke blir noe hotellsalg i morgen, bestilte en non refound i London for neste Lørdag i går. Tenkte nå ikke på at den svarte jæklen[emoji85]. Jaja, får håpe restauranten har fått det med seg når vi skal ut med jobben i morgen[emoji106].

Back