• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BKK-KUL-BKK med TG

TRDmiler

ScanFlyer Blue
Hei

Jeg sitter og ser på et kampanjetilbud hos TG for BKK-KUL t/r.

NOK 750 for economy og NOK 2700 for business. Flighter opereres med 777-200 og 777-300.

Noen som har erfaring med Royal Silk på kortere flygninger? Er det verdt de ekstra kronene?

Det er jo stor prisforskjell, men 1350 kr pr vei er jo ok pris. Tar turen over 1t og 30 min hadde jeg hoppet på. Til sin fikk vi iallfall tre retter. Bare husk en skuldermassage i bkk-loungen!

Jeg har fløyet både klasser på den strekningen flere ganger, men det er noen år tilbake med TG. Om det er verdt det, avhenger mye av personlig preferanser, liker du litt ekstra behagelig eller får lang tid enten i BKK/KUL så gå for Royal Silk, turen er lengre enn kort, men kortere enn langt ;)

Jeg fløy denne for ca 4 uker siden, ikke vært å betale så mye ekstra for Royal Silk. Loungen i KUL har ikke noe spesielt godt utvalg av mat/drikke - dog gode stoler og fin utsikt.
Hører med at vi fløy Airbus 300-600.
Nei, bruk de pengene på noe annet...

Back