• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bjørn Eidsvåg starter helikopterselskap

Flying-news

ScanFlyer Silver
Bjørn Eidsvåg starter helikopterselskap

Kunstner Kjell Nupen og musiker Bjørn Eidsvåg gjør igjen forretninger sammen. Nå har de dannet helikopterselskapet Helt Propell.
To av helikoptrene skal være av typen Robinson 44, og det tredje er et AS350. Helt Propell skal være et eierselskap som skal leie ut helikoptrene til Nor Aviaton.
http://dt.no/kultur/eidsvag-helt-propell-1.6009565

Tsja, hva skal man si? At man ikke helt så denne komme? :lol: 1 stk kunstner + 1 stk musiker = 1 stk nytt helikopterselskap. Hm...
Kan ikke si jeg er store fanet av Bjørn Eidsvåg, men jeg må si at dette overasket meg. Kan vel bare ønske dem lykke til!

Last edited:
Re: Bjørn Eidsvåg starter helikopterselskap

"Eg ser at du er trøtt. Men eg kan ikkje gå alle stega for deg!" - Men eg kan flyga deg i mitt helikopter!

Bjørn Eidsvåg har hatt helikopter i mange år. Han har bare ikke flagget det så høyt. Det står jo ikke helt i stil til imaget hans sånn ellers...

Er det aksjer i et helikopter selskap Eidsvåg har, siden han har et helikopter. Han har jo ikke gleden av å fly selv.

Bjørn´s lydtekniker og long time samarbeidspartner Ole Petter Berger har hatt ´lappen´ i mange år.
Han er forøvrig en av kongerikets aller flinkeste lydblandere :)

Fremdriften er det ingenting å si på:

Dok.dato: 21022011
Til: Helt Propell AS
Sak: LN-OCY - eiendomsoverdragelse av luftfartøy
Dok: LN-OCY - registrert eierskifte

Dok.dato: 22022011
Fra: Nor Aviation AS
Sak: Nor Aviation AS - innleieavtale med Helt Propell AS - LN-OCY
Dok: Innleiekontrakt LN OCY til Nor Aviation As fra Helt Propell AS

Back