Bizpriser OSL-BKK

Bizflyer

FinalCall.travel/no
Medlem
I forbindelse med at jeg skal reise til BKK med SK i biz om et par uker, sjekket jeg litt for moro skyld priser på andre selskaper på strekningen OSL-BKK. Jeg fant følgende:

SAS 16 300
LH 23 500
LX 27 000
AB 19 000
BA 33 500
KL 25 800
AF 27 100
OS 22 800

Moro å se at SAS er billigst for en gangs skyld. Og begge flightene jeg skal ha om hhv 2 og 3 uker er utsolgt i biz. Så kanskje SAS har forstått at det er bedre å fylle opp setene fremme med betalende gjester fremfor oppgraderinger?

BF:cool2

Vet du ikke er interessert i å fly Thai igjen, men hvilken pris kom de opp dem da?

Ser ut til at det blir en runddans med SK til BKK/SIN igjen før jul for meg også, enn så mye jeg elesker å hate de.

-A

I forbindelse med at jeg skal reise til BKK med SK i biz om et par uker, sjekket jeg litt for moro skyld priser på andre selskaper på strekningen OSL-BKK. Jeg fant følgende:

SAS 16 300
LH 23 500
LX 27 000
AB 19 000
BA 33 500
KL 25 800
AF 27 100
OS 22 800

Moro å se at SAS er billigst for en gangs skyld. Og begge flightene jeg skal ha om hhv 2 og 3 uker er utsolgt i biz. Så kanskje SAS har forstått at det er bedre å fylle opp setene fremme med betalende gjester fremfor oppgraderinger?

Har samme erfaring, har netttopp booket TRD-BKK t/r i januar for 16 890, fant ikke noe som matchet denne prisen og som du sier bare noen få seter igjen. En Ok routing også fra TRD selv om WF TRD - CPH ikke er all verden. Mest skuffende er det at selv med Bizz billett så må du betale for all drikke utenom kaffe.

Finner Sas Biz til Bangkok fra en annen skandinavisk hovedstad til 13.500,- .. Har foreløpig booka full flex biz til 17.700,- med samme selskap/ utgangspunkt :)

Last edited:
Hvorfor ikke SQ direkte fra CPH?

Jeg synes vel at den rutetabellen taler i mot denne ruten hvis man skal på jobb, 3 ganger i uken er litt for lite. Prisen er ikke noe å juble for heller, 26 000 NOK OSL-SIN/BKK sist jeg sjekket.

Back