Og dagsturer er normalt forbeholdt foretningsreisende og priset deretter. Men er du heldig så kan du finne noe.
Jo du for såvidt rett i det. Men da jeg skrev den delen av posten så tenkte jeg mer på AMS og FRA, og KL og LH selger ikke billige billetter på dagsturer akkurat (etter min erfaring ihvertfall).Ser ikke helt problemstillingen. SAS har samme priser uansett hvor lenge du er borte... Du kan f.eks. fly t/r London og Amsterdam svært billig selv om du bare skal på dagstur. For øvrig er flyplasshoteller ofte ganske rimelige, i alle fall på Heathrow.
Ser ikke helt problemstillingen. SAS har samme priser uansett hvor lenge du er borte... Du kan f.eks. fly t/r London og Amsterdam svært billig selv om du bare skal på dagstur. For øvrig er flyplasshoteller ofte ganske rimelige, i alle fall på Heathrow.
Da vil jeg ihvertfall anbefale FRA. På FRA har de turer rundt på innsiden av gjerdet, og er absolutt å anbefale.Tar ikke noe bilder, er egentlig bare for å oppleve atmosfæren. Noen fisker, andre ser på fly..
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.