Billettnummer for etterrgistrering M&M

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Skal etterregistrere en LX-reise kjøpt hos Wideroe, ergo starter bilettnummeret med 701-xxxxxxx. I etterregistreringsskjemaet til M&M får jeg feilmelding, og må legge inn Swiss sitt billettnummer 724-xxxxx (som selvfølgelig gjør at reisen ikke blir godkjent da billettnummeret blir feil. Noen tips for hvordan dette kan løses online?

Jeg måtte rett og slett fylle inn det manuelle skjemaet og sende et godt gammeldags brev da jeg skulle gjlre det samme med en Widerøe-kjøpt LH-flight.

Jeg hadder samme problemet med en LOT flight kjøpt på widerøe, jeg byttet bare ut de 3 første tallene slik at det ble et LOT billettnummer og det gikk bra.

Edit: Jeg ser nå at du sikkert har prøvd dette, og at det ikke virket

Last edited:
Samme med min WIAS kjøpte billett med KLM, SIN-AMS.
Får ikke til å etterregistrere poeng. Det er 1 tall for mye i E-ticket nummeret til WIAS ( E-ticket 701-210497​9141 )

Noen som vet hvordan jeg skal sette opp nummeret slik at det fungerer hos KL?

Noen som vet hvordan jeg skal sette opp nummeret slik at det fungerer hos KL?

Du har ikke fått med noe mellomrom eller slikt? Husk å fjerne "-" og ;)
Det finnes billettnummer som er på 14 tall, men da fjerner du bare det siste som er s.k. "check digit". (Det vil også gjelde for nummer med 13 siffer og, så det kan hende KLM bare trenger 12 første)

Last edited:
Takk :)

Da prøver jeg på nytt igjen. Kan bekrefte at KL kun bruker 12 siffer.
Jeg har endret 070(WF) til 074(KL) deretter 1210497914 (1 tallet på slutten tatt bort)

Tviler på at det blir akseptert. Kanskje nabokontoret ditt "the ticketor" kan legge det inn?

Jeg følgte forslaget til Doll lengre opp :)
Som sagt tviler på at det fungerer, men vet at 701 ikke går gjennom...

Back