Biljettvillkor, tacksam för expertråd...
Familjen ska åka till Spanien om en vecka. Vi har fått bortfall då en har fått operera sig på grund av en tidigare känd sjukdom. Vi hade väl egentligen redan konstaterat att biljetten var bortkastad.
När vi nu tittade på själva biljetten så är den i klass S och "Economy Flex". Jag blir inte så mycket klokare av det, men börjar fundera på om man kan använda biljettpriset till något annat (senare resa på samma rutt, byta namn på passagerare, återbetalning eller liknande)
Jag skulle vara VÄLDIGT tacksam om någon som begriper det här bättre än vad jag gör skulle kunna ge mig råd i frågan..
Här är biljettbekräftelsen:
Booking Reference 2SB4SL
JK048/16MAY
Spanair
Stockholm - Barcelona 15.00 18.30 14.20 20K
S Economy Flex Confirmed Food and Beverages for Purchase
Om fler detaljer behövs kan jag skicka pdf via PM...
Som sagt var, jag är tacksam om någon bryr sig.
Familjen ska åka till Spanien om en vecka. Vi har fått bortfall då en har fått operera sig på grund av en tidigare känd sjukdom. Vi hade väl egentligen redan konstaterat att biljetten var bortkastad.
När vi nu tittade på själva biljetten så är den i klass S och "Economy Flex". Jag blir inte så mycket klokare av det, men börjar fundera på om man kan använda biljettpriset till något annat (senare resa på samma rutt, byta namn på passagerare, återbetalning eller liknande)
Jag skulle vara VÄLDIGT tacksam om någon som begriper det här bättre än vad jag gör skulle kunna ge mig råd i frågan..
Här är biljettbekräftelsen:
Booking Reference 2SB4SL
JK048/16MAY
Spanair
Stockholm - Barcelona 15.00 18.30 14.20 20K
S Economy Flex Confirmed Food and Beverages for Purchase
Om fler detaljer behövs kan jag skicka pdf via PM...
Som sagt var, jag är tacksam om någon bryr sig.