Bilderapport -- Japan, Sri Lanka, Maldivene og Thailand, tar'n helt ut..

Hva er det lilla greiene som serveres med hovedretten på AA? (så nesten ut som norsk rødkål!)

Ellers ser jeg at pilotene på Maldives Air(?) Q300 faktisk trenes på OAA Gardermoen. Snakket med et par av pilotene og det virker ihvertfall som de trives skikkelig.
De fløy Twin-Otter tidligere :)

Takk for TOPP rapport Tommy :up:

Någonting ombord på DHC-8-315 8Q-IAP som visade på ursprunget som LN-WFE hos Wideroe´s ?

107 CR-207 8Q-IAP Bombardier Inc, DHC-8-315 18640 491 1997 Island Aviation Services Ltd Mortgaged to State Bank of India, Male' Branch 26-Oct-07 Valid Amended on 1st November 2009

Dette så gøy ut! Finfin rapport :) Hvor lenge varte turen?

Takker! Totalt 13 dager.

Någonting ombord på DHC-8-315 8Q-IAP som visade på ursprunget som LN-WFE hos Wideroe´s ?

107 CR-207 8Q-IAP Bombardier Inc, DHC-8-315 18640 491 1997 Island Aviation Services Ltd Mortgaged to State Bank of India, Male' Branch 26-Oct-07 Valid Amended on 1st November 2009

Wow. Det visste jeg ikke. Nei, dessverre ingen spor. Som du ser av bildene ombord, var det andre seter, alt var på lokalt språk og engelsk

De kjørte også islamsk bønn på tape før avgang, kan ikke huske å ha hørt det før avgang Honningsvåg ;)

Fotobøtta ser ut til å ha hull i bunnen!!
Jeg har god tro på bildene dine Tommy, men de er litt ensformige.. ;)

Jaja, da er det vel bare å ta med seg frøken deluxe til Maldivene!

Strålende rapport! Godt å se dere klarte dere med kofferter uten integrert adresselapp. :P

Fanastisk rapport! Et bilde sier mer enn tusen ord, og du hadde minst 30 bilder som vil si 30 000 ord +++ ;-) Likte også de artige kommentarene dine. Tusen takk!

Veldig bra rapport, ble generelt misunnelig på hele turen, men plassen i Maldivene tok kaka, dit skal jeg en gang!

Takker for en kjemperapport, som tidligere kommentert her Maldivene ble jeg også veldig tørst på..!

Takker for hyggelige kommentarer! Neste hurratur kommer siste ukene i mai. Skal se om det ikke blir en liten rapport da

Flotters med en rapport fra den karen igjen. Tommy på Eco og alkoholfri flyplass trodde jeg ikke at jeg skulle se, men det var vel verdt lidelsene ifht. målet her :lol:

Og da var neste hurratur ferdigbooket, avreise 12. Mai og 2 1/2 uke. United til Hong Kong og videre til Singapore. (jobbtur), deretter UA til Narita etter 5 netter jobb i Singapore, møter fruen der. Hoppetihopp i Japan med diverse lyntog og 787 i 5 dager før man flyr Osaka - Gimpo med Asiana, 3 dager i Korea før ICN- SFO to dager der og hjem. Kameraet er klart!

Back