Bilder

MD11

ScanFlyer Dusty
Kameraet har vært med en runde og bildene er tatt på Værnes og i Stockholm 30.07.2006.

Dash 8 Q400 kabin, legg merke til de fine fargerike headcovers...LN-WDB

9635481e.jpg

Nylakkert LN-WFH på ARN:

24c08852.jpg

KF og SK på remoteparking på ARN:

8e08b7ea.jpg

Inflight WF 236 ARN-TRD, LN-WFH, smekkfullt.

816ab266.jpg

NVR A321 under hektisk turnaround i TRD, SE-RDN, som jeg forøvrig hadde til Mykonos mai 2004.

835ce20a.jpg

Jeg likte bildene :up: Artig å se at Widerøe-maskina var full. Det må vel tyde på at Stockholmsruta fra Værnes går godt.

Riktigt fina bilder!

Vill dock bara ge dig en heads up på att ramp G (commuter rampen) på ARN är non photo zone (i alla fall var det i våras då jag försökte ta bild på LN-WFU) Kan alltid hävda att du är ovetandes om reglerna här i Sovjet :SWE

Originally posted by Savipix

Riktigt fina bilder!

Vill dock bara ge dig en heads up på att ramp G (commuter rampen) på ARN är non photo zone (i alla fall var det i våras då jag försökte ta bild på LN-WFU) Kan alltid hävda att du är ovetandes om reglerna här i Sovjet :SWE

Takk for tips og jeg vet selvsagt ingenting om reglene på Sovjets hovedflyplass ARN:colgate:

Bare et lite spørsmål i den store sammenhengen til dere som oftere enn meg tar bilder i cabin: stiller de fleste, eller alle, seg positiv til slik fotografering? Er det noen gang noen som har gitt utrykk for at de ikke liker slik fotografering?
Jeg har ingen problemer med det, og årsaken til at jeg spør er at det ryktes at alle ansatte i firmaet snart skal på tur til Italia..., og da kunne det jo være litt artig å bare "fyre løs" med kamera rundt om kring......^_^

Så lenge ikke ansikter av totalt fremmede mennesker vises ser jeg ikke noe problem med det.

Back