D DHC7 Newcomer 11 Apr 2006 #1 Leter etter bilder av Widerøe's Dash7-maskiner ! Særdelse lite å finne på airpics/myaviation/jetpostos og airliners.net !
Leter etter bilder av Widerøe's Dash7-maskiner ! Særdelse lite å finne på airpics/myaviation/jetpostos og airliners.net !
Falcon ÜberScanFlyer 11 Apr 2006 #2 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Kan du si noe om hva du skal bruke dem til?
E ENGM RAMP ScanFlyer Rusty 11 Apr 2006 #3 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Litt googling fremskaffet da iallefall dette... http://images.google.no/images?q=wider%C3%B8e+dash+7&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Skal høre med mitt faderlige opphav etter påske om han har noen fra sin fartstid i WF Ved nærmere ettersyn på den linken over kom jeg inn på dette... Link Der finner du MANGE WF Dash'er :up: Edit: Rettet link - LN-MOW
Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Litt googling fremskaffet da iallefall dette... http://images.google.no/images?q=wider%C3%B8e+dash+7&hl=no&btnG=S%C3%B8k+etter+bilder Skal høre med mitt faderlige opphav etter påske om han har noen fra sin fartstid i WF Ved nærmere ettersyn på den linken over kom jeg inn på dette... Link Der finner du MANGE WF Dash'er :up: Edit: Rettet link - LN-MOW
G G-COLE ScanFlyer Gold 11 Apr 2006 #4 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Her er ivertfall de bildene som er på Airpics....... -Det ble en enorm link da,- men....... :wow: Link Edit: Fixet link - LN-MOW
Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Her er ivertfall de bildene som er på Airpics....... -Det ble en enorm link da,- men....... :wow: Link Edit: Fixet link - LN-MOW
Desk pilot ScanFlyer Crusty 11 Apr 2006 #5 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Aftenposten har et bilde av en DHC7 på forsiden akkurat nå. Link til selve artikkelen finner du her.
Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Aftenposten har et bilde av en DHC7 på forsiden akkurat nå. Link til selve artikkelen finner du her.
Lennart ScanFlyer Rusty 11 Apr 2006 #6 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Originally posted by G-COLE Her er ivertfall de bildene som er på Airpics....... -Det ble en enorm link da,- men....... :wow: Click to expand... Her er en bedre link
Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Originally posted by G-COLE Her er ivertfall de bildene som er på Airpics....... -Det ble en enorm link da,- men....... :wow: Click to expand... Her er en bedre link
MountainDew ScanFlyer Rusty Medlem 11 Apr 2006 #7 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Leorim: Hvordan lager du kortere link?
Lennart ScanFlyer Rusty 11 Apr 2006 #8 Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Over der du skriver topic'et ditt , så er der en knapp som heter URL, først skriver du teksten du vil ha. Så poster du HELE linken inni der. Håper det er forståelig :up:
Replying to Topic 'Bilder WF DHC7' Over der du skriver topic'et ditt , så er der en knapp som heter URL, først skriver du teksten du vil ha. Så poster du HELE linken inni der. Håper det er forståelig :up: