• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bilder ja!

KAB

Transportfotofil
LN-SSL og LTH ønsket å se bilder fra vårt koselige treff på Stjørdal i går.

For tre av oss startet det i hangaren til Helitrans. Måtte se det nye gliset til bolaget.
Cedlind og Tomafoo
IMG_4092_800.jpg

Deretter trillet vi bort til Stjørdal og møtte USA-korrespondenten, som har sitt eget kjennemerke på genseren!

LN-MOW og LTH
IMG_4100_800.jpg

LTH og Andrev
IMG_4102_800.jpg

Unge lovende Jens
IMG_4104_800.jpg

Antar at fotograferinger er over, ut i fra blikket... :)
IMG_4106_800.jpg

Alle som ikke var der kan angre, vi hadde det trivelig!

Originally posted by enml

Hvor ble det av det lange svarte håret LN-MOW....?:lol

Eh ... ??? Naa er jeg visst ikke helt med ...

Ja, det var overraskende at det dukket opp saa mange. Hadde baren vaert aapen kunne det tatt helt av! :cheers:
Kjempehyggelig var det, og jeg er noen safetycards, kortstokker og klistremerker lettere ....

Takker for bilder! Dere hadde det sikkert artig ja...., meeeeen; hvor er den pilsa det ble snakket om da? Kan ikke se en kaffekopp en gang på bordene der..:D

Synest bare jeg så et bilde i en tråd på airpics.com av en yngre MOW fra FBU på 80 tallet med svart hår og hockey sveis.... Eller blingsa i heilt no...?:spin:

Hjelp .... ja, jeg tror det ....
Jeg hadde langt haar en periode - men det var saa absolutt lyst!!

last_009.jpg

Dette er fra FBU's siste dag ...

Back