LCH78 www.lch78.net Medlem 21 Sep 2012 #1 Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Her kommer noen bilder jeg tok når jeg hadde en gjesteopptreden på flyplassen i Vardø. Håper bildene faller i smak. "Freddy Airlines": Widerøe har tatt WiFi et hakk videre: Velkomstskiltet ved Vardø Lufthavn Svartnes
Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Her kommer noen bilder jeg tok når jeg hadde en gjesteopptreden på flyplassen i Vardø. Håper bildene faller i smak. "Freddy Airlines": Widerøe har tatt WiFi et hakk videre: Velkomstskiltet ved Vardø Lufthavn Svartnes
V Vidar ScanFlyer Gold 21 Sep 2012 #2 Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Skarpe fine bilder. Er glad i Widerøre.Ser her at jeg mangler noen. Vidar
Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Skarpe fine bilder. Er glad i Widerøre.Ser her at jeg mangler noen. Vidar
I inger ScanFlyer Gold 21 Sep 2012 #3 Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Fine bilder Det siste bildet var kanskje av meg? :stir Inger
Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Fine bilder Det siste bildet var kanskje av meg? :stir Inger
Bizflyer FinalCall.travel/no Medlem 21 Sep 2012 #4 Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Flotte bilder fra en sjelden flyplass! Om du har noen oversiktsbilder fra flyplassen, hadde jeg satt pris på om du deler! BF:cool2
Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Flotte bilder fra en sjelden flyplass! Om du har noen oversiktsbilder fra flyplassen, hadde jeg satt pris på om du deler! BF:cool2
F flysas94 ScanFlyer Blue 21 Sep 2012 #5 Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Flotte og skarpe bilder fra Vardø dette her!
THS ScanFlyer Silver 22 Sep 2012 #6 Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Fine bilder LCH78! Morsomt med bilder fra en flyplass man sjelden ser slikt fra
Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Fine bilder LCH78! Morsomt med bilder fra en flyplass man sjelden ser slikt fra
STARSHIP 2 ScanFlyer Gold 23 Sep 2012 #7 Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Smask, godt å se gamle-flyet mitt øverst Landet det på ENSS/Vardø i fjor :-D
Re: Bilder fra Vardø Lufthavn juli og august 2012 Smask, godt å se gamle-flyet mitt øverst Landet det på ENSS/Vardø i fjor :-D