LN-RPL ScanFlyer Blue 16 Sep 2009 #1 Bilder fra Uke 37 på TOS Her følger noen bilder fra forrige uke på Tromsø Lufhavn Langnes. Håper bildene faller i smak hos dere! Lar bildene tale for seg selv jeg. Legger ikke tekst over bildene. Her kommer bildene: Kommenter gjerne. Sett pris på alle komentara på bildene.
Bilder fra Uke 37 på TOS Her følger noen bilder fra forrige uke på Tromsø Lufhavn Langnes. Håper bildene faller i smak hos dere! Lar bildene tale for seg selv jeg. Legger ikke tekst over bildene. Her kommer bildene: Kommenter gjerne. Sett pris på alle komentara på bildene.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 16 Sep 2009 #2 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Du syke tid!! Det her va rett og slett vakkert!!! Nu bynne du å komme dæ totalt her!!!
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Du syke tid!! Det her va rett og slett vakkert!!! Nu bynne du å komme dæ totalt her!!!
putzmeister ScanFlyer Dusty 16 Sep 2009 #3 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Pene bilder fra Tromsø Det er en fin spotte plass, hadde selv noen timer der i sommer. MVH Stein Olsen
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Pene bilder fra Tromsø Det er en fin spotte plass, hadde selv noen timer der i sommer. MVH Stein Olsen
LN-MEH ScanFlyer Gold 16 Sep 2009 #4 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Dette må jeg si var en kjempeflott serie fra, ja må jo si en kjent og kjær plass!:up:
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Dette må jeg si var en kjempeflott serie fra, ja må jo si en kjent og kjær plass!:up:
Polaris Free Luigi 16 Sep 2009 #5 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Bare så det er notert - så er dette en helt feil avbildning av været vi har hatt den siste tiden! :lol: Hvordan er ståa med gjerdet? Må vi enda klatre opp i lastebilene?
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Bare så det er notert - så er dette en helt feil avbildning av været vi har hatt den siste tiden! :lol: Hvordan er ståa med gjerdet? Må vi enda klatre opp i lastebilene?
LN-RPL ScanFlyer Blue 16 Sep 2009 #6 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Hehe, så du sier det med været ja. Nei, lastebilplanet var borte da jeg var der på Tirsdag. Med derimot så er det noen sandhauger vi kan stå på for å komme litt i høyden.
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Hehe, så du sier det med været ja. Nei, lastebilplanet var borte da jeg var der på Tirsdag. Med derimot så er det noen sandhauger vi kan stå på for å komme litt i høyden.
Desk pilot ScanFlyer Crusty 17 Sep 2009 #7 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Fine bilder! Hvilket oppdrag har Kallax Flyg i Romsa (er det ikke det det heter på samisk)?
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS Fine bilder! Hvilket oppdrag har Kallax Flyg i Romsa (er det ikke det det heter på samisk)?
LN-DAG ScanFlyer Pensjonist 24 Sep 2009 #10 Re: Bilder fra Uke 37 på TOS RPL, Du tar virkelig flotte bilder, men snart er sola borte og mørketiden kommer, så da blir det vel redigering på alle bildan du ikke har vist oss ennå Regne med du har et "lite" lager...
Re: Bilder fra Uke 37 på TOS RPL, Du tar virkelig flotte bilder, men snart er sola borte og mørketiden kommer, så da blir det vel redigering på alle bildan du ikke har vist oss ennå Regne med du har et "lite" lager...