Bilder fra Trondheim Int. (1.-4. mai)

Paaljt

ScanFlyer Blue
Blitt en del turer til Værnes i det siste. Veldig bra at charter sesongen også har startet. Godt med litt variasjon mellom vanlig rutetrafikk.

Enjoy!

Del 1:

IMG_2301.JPG

IMG_2346.JPG

IMG_2363.JPG

IMG_2379.JPG

IMG_2401.JPG

IMG_2412.JPG

IMG_2446.JPG

Snodig med vorticies fra Fokker maskinen.. ikke spesielt fuktig den dagen.. Aldri sett før..

IMG_2502.JPG

IMG_2557.JPG

IMG_2583.JPG

IMG_2510.JPG

IMG_2625.JPG

IMG_2653.JPG

IMG_2660.JPG

IMG_2740.jpg

Denne maskien gikk på bakhjulene hele vein fra start. Legg merke til flex i vingen. Rart at F100 ikke bruker flaps ved takeoff. tyder vel på at vingen er aerodynamisk godt designet.

IMG_2771.jpg

IMG_2831.jpg

IMG_2876.jpg

IMG_2916.jpg

IMG_2926.jpg

Takk for flott serie fra TRD :) Du tar veldig gode bilder, og liker vinklene/settingene dine :up:
Hvor lenge blir det mulig å stå på den steinhagen borte ved togstasjonen før det kommer oppstillingsplasser der? Sist jeg var der oppe hadde de kommet godt i gang med hotellet ved terminalen i alle fall.

Tusen takk! Ang securitasvaktene så tror jeg de skulle bare passe på at passasjerene gikk direkte til flyet fra terminalen. (?)

Er alltid Securitasser ute på tarmac når fly kommer/går fra Terminal B (Terminal 3, Gamleterminalen, Charterterminalen - kjært barn og alt det der). Som Paaljt skriver for å passe på at pax går dit de skal.

Når det er sagt: Skikkelig lekre bilder.

Her var det veldig mange fine bilder - mange med flotte effekter. Hvor flyr SynExpress? Og bruker BlueLine det samme flyet på alle avganger TRD-CPH?

Takk for skryt!! -alltid gøy å laste opp bilder når folk setter pris på det!

Sunexpress flyr til t/r Antalya på lørdager og fredager -hvis ikke jeg husker feil

Blueline har brukt mest -LH maskinen, men syns å ha sett at de har brukt -LG noen få ganger..

Knallbilder fra favorittflyplassen....:colgate:

(Lurer på når piloten oppdaga at han hadde glemt å lukke inspeksjonsluka på venstre side av motorcowlingen på den Cessna'n der....?).

Knallbilder fra favorittflyplassen....:colgate:

(Lurer på når piloten oppdaga at han hadde glemt å lukke inspeksjonsluka på venstre side av motorcowlingen på den Cessna'n der....?).

takk for all skryt!

oi! Hvilket land er registreringen på Cessna'n fra? USA?

BTW:

Noen som vet hvilken aerodynamisk hendelse som vingene til Blueline Fokkeren (litt høyere opp) skaper? Er det trailing vorticies à la Fokker? eller noe vann som er i vingen?
Litt underlig dette her..

"oi! Hvilket land er registreringen på Cessna'n fra? USA?"

Jeg velger å tro at den siste bokstaven der er en T, og da er det der en C210T eid av Greenwayavia INC i Wilmington i Delaware, USA:)

Back