Som vanlig - jeg er ingen skarpskytter, men deler noen bilder av typer/selskaper som vi ikke ser alt for mye av her, bilder fra julebordturen 2011. Tar også med hvor bildene er knipset fra i tilfelle andre skal til Seattle eller San Francisco med fotoutstyr.
Fra Everett, "vollen" utenfor Future of Flight:
Horizon-land på SeaTac (SEA) - knipse fra puben i "den store" avgangshallen :drink
Mer propeller - også inne fra terminalen (SEA):
Så over til San Franciso - resten er derfra. AirTrain stoppen på terminal 3. Gir grei utsikt til bane 28, men kan være litt plagsomt med varmedis fra taket så jeg når jeg kom hjem
Over til Terminal 2 - der får man med alle fire banene. Kan være man må løpe litt fra ende til ende på plattformen (det er bare åpning i enden).
Fra Everett, "vollen" utenfor Future of Flight:
Horizon-land på SeaTac (SEA) - knipse fra puben i "den store" avgangshallen :drink
Mer propeller - også inne fra terminalen (SEA):
Så over til San Franciso - resten er derfra. AirTrain stoppen på terminal 3. Gir grei utsikt til bane 28, men kan være litt plagsomt med varmedis fra taket så jeg når jeg kom hjem
Over til Terminal 2 - der får man med alle fire banene. Kan være man må løpe litt fra ende til ende på plattformen (det er bare åpning i enden).
Last edited: