• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bilder fra Seattle-turen 2011

Discus

Galley Slave
Medlem
Som vanlig - jeg er ingen skarpskytter, men deler noen bilder av typer/selskaper som vi ikke ser alt for mye av her, bilder fra julebordturen 2011. Tar også med hvor bildene er knipset fra i tilfelle andre skal til Seattle eller San Francisco med fotoutstyr.

Fra Everett, "vollen" utenfor Future of Flight:

DSC_4571.JPG

Horizon-land på SeaTac (SEA) - knipse fra puben i "den store" avgangshallen :drink

DSC_4587.JPG

Mer propeller - også inne fra terminalen (SEA):

DSC_4602.JPG

Så over til San Franciso - resten er derfra. AirTrain stoppen på terminal 3. Gir grei utsikt til bane 28, men kan være litt plagsomt med varmedis fra taket så jeg når jeg kom hjem

DSC_4666.JPG

DSC_4681.JPG

DSC_4683.JPG

Over til Terminal 2 - der får man med alle fire banene. Kan være man må løpe litt fra ende til ende på plattformen (det er bare åpning i enden).

DSC_4693.JPG

DSC_4696.JPG

DSC_4709.JPG

DSC_4711.JPG

DSC_4724.JPG

Last edited:
DSC_4728.JPG

DSC_4746.JPG

DSC_4722.JPG

DSC_4743.JPG

DSC_4706.JPG

DSC_4703.JPG

DSC_4735.JPG

DSC_4741.JPG

Tatt inne fra den Interenasjonale terminalen (A) - god utsikt til fly som starter på 01:

DSC_4785.JPG

Og på baksiden av samme terminal (Intl. A)

DSC_4801.JPG

Kart over SFO for de som trenger å orientere seg:

SFO_map.png

--- the end ---

Last edited:
Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Har bare 200mm, så har man enda bedre linse tror jeg AirTrain-stasjonene på SFO kan være et bra sted hvis man har noen timer å slå ihjel der.

Back