Bilder fra OSL

JonF

ScanFlyer Blue
Den 15 juni teamet jeg opp med SE-DYD og Jørgen S for min første skikkelige spotterøkt på OSL. Innenfor fotografiens verden er jeg rimelig fersk, ihvertfall med bruk av speilrefleks. Jørgen S har med stor overbevisning fått meg frelst på fly, som har resultert i at jeg for litt siden registrerte meg her, og nå kommer altså mine første bilder :drunk:

IMG_5233.jpg

IMG_5243.jpg

IMG_5291.jpg

IMG_5455.jpg

IMG_5500.jpg

IMG_5601.jpg

IMG_5678.jpg

Velkommen til forumet og velkommen til oss foto(gale) her på forumet. Dine bilder var verdt turen opp til osl og må si at du var heldig med posisjon, flyene og jaggu fikk du dybde - skarphet osv.

Takk for flotte bilder.

Jan

Dette var meget bra! Ser fram til fremtidige fotoserier fra deg, kvaliteten var allerede svært god!

Originally posted by Captain Caveades

Veldig flotte bilder.

Hvilke utstyr bruker du?

Han lånte EOS 350D av meg og en Sigma 100-300mm av JørgenS!

Til JonF: "Voldsomt" bra redigert! Bildene ble riktig bra. Likte spesielt godt Novair'en!

Jeg likte godt de to siste bildene ennå bedre enn de andre bildene, som også var gode bilder! Det jeg liker best med de to siste er selvfølgelig refleksjonen av sola!

Må bare si tusen takk for responsen her :colgate:
Kommer tilbake senere med nye bilder. Var en tur på OSL den 31.07 med Jørgen S, så kan vel hende det dukker opp noen om litt tid ^_^

Med unntak av en B737 fra Norwegian i bakgrunnen så var jo dette Boeingfritt...

Imponerende!

Likte spesielt de 2 siste!

Ønsker meg noen bilder av et ledende skandinavisk LCC med rød nese :smile2

Back