Bilder fra OSL, JSI, AMS og RYG

Dette er ikke bilder, dette er fotografier :)
Rå komposisjoner, tøffe snitt og alle er en fryd å se på.
Går ikke an å finne seg en favoritt desverre, det er for mange av de :D

Helt utrolige bilder! Finnes det et sted hvor vi kan få bildene i et litt større format? =D

Det får du ved å klikke på linken i avataren hans som går til siden der han laster opp bilder som man kan kjøpe....

P.S Knallserie Jørgen :spin

Hver gang jeg ser det er en ny post i bilde-forumet med Jørgen S som forfatter så er jeg rask med å omprioritere hvilke poster som skal sees først :) Vet du bare poster det beste av det beste og at du er så god på det du driver med at det blir mange slike "bestebilder"! -Og det ser ikke ut til at det er tilfeldig heller de bildene du får - det ser ut til at du har tenkt på forhånd hva du er ute etter! Terningkast 6!

Du har en gooooooood begrunnelse til å eie det kamerautstyret du gjør også!

Hva har du gjort med det bildet hvor du tar av mot nord fra Gardermoen? Relativt tidlig i serien...

Dette var utrolig flott å se! :colgate:
Alle bildene var fantastiske, må være noen av de mest kreative bildene jeg har sett ;)

Det meste har blitt sagt, men for min del synes jeg bildene er veldig inspirerende, spesielt siden du noen steder presser bildebehandlinga og fremdeles kommer ut med noe vakkert.

Takk for at du deler.

Kyrre

Dette var rett og slett helt fantastisk. Tusen takk for at du lastet opp bildene! (kan vi få et "tar av meg hatten"-ikon på forumet? ;))

Disse bildene var helt fantastiske! Beste jeg har sett på lenge, om det ikke er det beste jeg har sett. :)

Som vanlig Jørgen, du gjør meg målløs og stum av beundring! Nydelige bilder, nydelige komposisjoner og herlige farger på dem alle!

:devot:

Verd å vise spør du? Tja... okei da ;)

Gratulerer med å ta de beste bildene de fleste av oss har sett på lenge!

Veldig mye bra! Noen litt overredigert etter min smak, men totalt er dette fryktelig bra! Mye som er spesielt og ikke så normalt å se - og jeg liker den enorme variasjonen! Utrolig bra jobba!! :D

:wow: :devot: Sånne bilder har eg virkelig sansen for! Dettte inspirerte meg, føler nesten min bilder ble dårlige i forhold... Men den flyplassen ved stranda der, hva heter den egentlig?

Bare helt fantastiske bilder hvertfall Jørgen! Skal se igjennom flere ganger :up:

Back