To kalde timer på plenen ved Hatton Cross med en salig blanding av sol og kraftige regnbyger ga en haug med bilder, noen av dem deler jeg med dere her:
Det må begynne å bli ganske mange fly i STAR farger nå. På min korte tid på LHR så jeg 4, hvorav 3 ble avbildet. Denne første en B767-300 fra AC:
Varig har denne flotte MD-11:
Og til slutt denne A320 fra British Midland:
Det blir stadig vanligere å se B737 med winglets, slik som denne -800 modellen fra Air Algerie:
Emirates er en hyppig gjest, bl.a. med A330-200:
Enda en Araber med samme utstyr, Ethiad:
Og en til, Qatar Airways, de med en -300 variant:
JAT kommer med B737-300:
B777-200 tar seg ganske bra ut i El Al sine farger:
Tsjekkerne flyr nå også Airbus, med A320-200. Er disse å se på GEN?
I Emiratene liker de å ha fine privat-jets, som denne B737-700BBJ fra Royal Jet:
Sri Lankan benytter sine A340 på den lange freden fra øystaten i det indiske hav:
Og til slutt kom denne overraskelsen seilende forbi.
Dessverre var det bare en ønskedrøm, men jeg fikk endelig kjøpt meg en liten modell av VC-10 som nå står på stuebordet. Den ble avbildet mot en flott påskehimmel her i Trondheim
Det var et lite knippe bilder fra LHR, våren 2006. Håper det faller i smak.
Mer følger fra STN og LCY.
:spin: VC-10
Det må begynne å bli ganske mange fly i STAR farger nå. På min korte tid på LHR så jeg 4, hvorav 3 ble avbildet. Denne første en B767-300 fra AC:

Varig har denne flotte MD-11:

Og til slutt denne A320 fra British Midland:

Det blir stadig vanligere å se B737 med winglets, slik som denne -800 modellen fra Air Algerie:

Emirates er en hyppig gjest, bl.a. med A330-200:

Enda en Araber med samme utstyr, Ethiad:

Og en til, Qatar Airways, de med en -300 variant:

JAT kommer med B737-300:

B777-200 tar seg ganske bra ut i El Al sine farger:

Tsjekkerne flyr nå også Airbus, med A320-200. Er disse å se på GEN?

I Emiratene liker de å ha fine privat-jets, som denne B737-700BBJ fra Royal Jet:

Sri Lankan benytter sine A340 på den lange freden fra øystaten i det indiske hav:

Og til slutt kom denne overraskelsen seilende forbi.
Dessverre var det bare en ønskedrøm, men jeg fikk endelig kjøpt meg en liten modell av VC-10 som nå står på stuebordet. Den ble avbildet mot en flott påskehimmel her i Trondheim

Det var et lite knippe bilder fra LHR, våren 2006. Håper det faller i smak.
Mer følger fra STN og LCY.
:spin: VC-10