Bilder fra LHR 2. april

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
To kalde timer på plenen ved Hatton Cross med en salig blanding av sol og kraftige regnbyger ga en haug med bilder, noen av dem deler jeg med dere her:

Det må begynne å bli ganske mange fly i STAR farger nå. På min korte tid på LHR så jeg 4, hvorav 3 ble avbildet. Denne første en B767-300 fra AC:

ac_b767-300.jpg

Varig har denne flotte MD-11:

RG_md-11.jpg

Og til slutt denne A320 fra British Midland:

BM_a320-200.jpg

Det blir stadig vanligere å se B737 med winglets, slik som denne -800 modellen fra Air Algerie:

AH_b737-800wl.jpg

Emirates er en hyppig gjest, bl.a. med A330-200:

EK_a330-200.jpg

Enda en Araber med samme utstyr, Ethiad:

ey_a330.jpg

Og en til, Qatar Airways, de med en -300 variant:

qr_a330-300.jpg

JAT kommer med B737-300:

ju_b737-300.jpg

B777-200 tar seg ganske bra ut i El Al sine farger:

LY_b777-200.jpg

Tsjekkerne flyr nå også Airbus, med A320-200. Er disse å se på GEN?

OK_a320-200.jpg

I Emiratene liker de å ha fine privat-jets, som denne B737-700BBJ fra Royal Jet:

roj_b737-7bbj.jpg

Sri Lankan benytter sine A340 på den lange freden fra øystaten i det indiske hav:

UL_a340_300.jpg

Og til slutt kom denne overraskelsen seilende forbi.
Dessverre var det bare en ønskedrøm, men jeg fikk endelig kjøpt meg en liten modell av VC-10 som nå står på stuebordet. Den ble avbildet mot en flott påskehimmel her i Trondheim :-)

BA_vc-10.jpg

Det var et lite knippe bilder fra LHR, våren 2006. Håper det faller i smak.
Mer følger fra STN og LCY.

:spin: VC-10

Replying to Topic 'Bilder fra LHR 2. april'

Fint!!! :up: :up: Men sedan när blev Sri Lanka en del av den Karibiska övärlden? :skep

Det har du da helt rett i Savipix. Skjønner ikke hva som gikk av meg der. Jeg tenkte en ting og fingrene tastet en annen. Feilen er rettet opp.

:devot: VC-10

Vakkert...og bra vær til London å være...:up:

Originally posted by VC-10

Det har du da helt rett i Savipix. Skjønner ikke hva som gikk av meg der. Jeg tenkte en ting og fingrene tastet en annen. Feilen er rettet opp.

:devot: VC-10

För mycket påskgodis och pints :devil

Kjempefine bilder, VC-10 :)
- og av VC-10´en ;)

Til ditt spm pom CSA og Airbus på OSL, så har jeg hørt at de skal skifte fra B737 til A320* i sommer, kanskje ca 1/7... ?

Veldig bra, VC-10! :up:

Litt spesielt å se winglets på en maskin som ellers ser såpass gammel ut (livery-messig, har ikke tenkt å ta 737 vs. A320 debatten ;)) som Air Algerie maskinen.

Back