LN-VGT
ScanFlyer Blue
I denne posten poster jeg noen bilder av året, eller høsten, på Geiteryggen. Starter med noen bilder fra flydagen den 9. august. Tekst under bildene.
L-29 i skarp sving.
Bird dog
Dakotaen var minst like populær i år som i fjor.
I mine øyne det peneste flyet i norge som flyr.
LN-ADA
Dette helikoptret fløy et av de råeste displayene jeg har sett, synd at jeg ikke har det på film.
Russian warbirds Yak-52
LN-ACG
SE-LBN
Senere på høsten forsvant Avitrans, som etter hvert var blitt et kjent syn på geiteryggen.
Vildanden har nå to operatører DAT med ATR og Helitrans med jetstream.
LN-BGB er ett vanlig syn på plassen.
Det er derimot ikke denne.
Invadern til Scandinavian Historic Flight. Måtte den få fast base på Geiteryggen igjen...
En sen høstdag var denne tassen på besøk fra Sola
Avslutter med LN-ASY, arbeidshesten til Grenland Flyklubb. Håper dere likte bildene. Er på amatørstadiet i fotoverden, så kommentarer og kritikk mottas med takk.

L-29 i skarp sving.

Bird dog

Dakotaen var minst like populær i år som i fjor.

I mine øyne det peneste flyet i norge som flyr.

LN-ADA

Dette helikoptret fløy et av de råeste displayene jeg har sett, synd at jeg ikke har det på film.

Russian warbirds Yak-52

LN-ACG

SE-LBN

Senere på høsten forsvant Avitrans, som etter hvert var blitt et kjent syn på geiteryggen.

Vildanden har nå to operatører DAT med ATR og Helitrans med jetstream.

LN-BGB er ett vanlig syn på plassen.

Det er derimot ikke denne.

Invadern til Scandinavian Historic Flight. Måtte den få fast base på Geiteryggen igjen...

En sen høstdag var denne tassen på besøk fra Sola

Avslutter med LN-ASY, arbeidshesten til Grenland Flyklubb. Håper dere likte bildene. Er på amatørstadiet i fotoverden, så kommentarer og kritikk mottas med takk.
Last edited: