LCH78 www.lch78.net Medlem 15 Sep 2007 #1 Da var jeg kommer frem til del to av mine ferie bilder... denne gangen er det kun bilder fra Manchester. Og som i forrige tråd så er bildene kun behandlet med Auto Contrast, Levels og Colour i PS
Da var jeg kommer frem til del to av mine ferie bilder... denne gangen er det kun bilder fra Manchester. Og som i forrige tråd så er bildene kun behandlet med Auto Contrast, Levels og Colour i PS
flyKSU ScanFlyer Gold 15 Sep 2007 #2 Råbra LCH78 :up: Likte spesielt godt det siste bildet av Cathay Paccific 747 Kjempebra farger, skarpt og fint på alle bildene!
Råbra LCH78 :up: Likte spesielt godt det siste bildet av Cathay Paccific 747 Kjempebra farger, skarpt og fint på alle bildene!
LCH78 www.lch78.net Medlem 15 Sep 2007 #3 Originally posted by fly1980 Råbra LCH78 :up: Likte spesielt godt det siste bildet av Cathay Paccific 747 Kjempebra farger, skarpt og fint på alle bildene! Click to expand... takk takk Ser dog at Cathay-bildet er en tanke sjevt da
Originally posted by fly1980 Råbra LCH78 :up: Likte spesielt godt det siste bildet av Cathay Paccific 747 Kjempebra farger, skarpt og fint på alle bildene! Click to expand... takk takk Ser dog at Cathay-bildet er en tanke sjevt da
ATC-flyradar Traveler Medlem 15 Sep 2007 #4 Bra - stygt å si det " jævligt bra " - du leverer hele fly, fronter , deler , ja variert og ikke bare hele fly, Takk for bidragene. Jan
Bra - stygt å si det " jævligt bra " - du leverer hele fly, fronter , deler , ja variert og ikke bare hele fly, Takk for bidragene. Jan
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 15 Sep 2007 #5 Ser ut som en hyggelig ferietur ja, flott serie dette her. :smile2 Airbus 330.
SE-DYD ScanFlyer Gold 16 Sep 2007 #6 Originally posted by LCH78 ....kun behandlet med Auto Contrast, Levels og Colour i PS Click to expand... Det duger det også- men som sist- du kan gjøre det bedre med en etterbehandling i Levels! Hvis du vil ha full score hos meg!ld
Originally posted by LCH78 ....kun behandlet med Auto Contrast, Levels og Colour i PS Click to expand... Det duger det også- men som sist- du kan gjøre det bedre med en etterbehandling i Levels! Hvis du vil ha full score hos meg!ld
Ollie SVG Spotter 16 Sep 2007 #7 Utrolig flott og klare bilder... kjekt me sånne bilder og fra andre plasser enn her hjemme..
LCH78 www.lch78.net Medlem 16 Sep 2007 #8 Originally posted by SE-DYD Originally posted by LCH78 ....kun behandlet med Auto Contrast, Levels og Colour i PS Click to expand... Det duger det også- men som sist- du kan gjøre det bedre med en etterbehandling i Levels! Hvis du vil ha full score hos meg!ld Click to expand... er litt bedagelig anlagt da
Originally posted by SE-DYD Originally posted by LCH78 ....kun behandlet med Auto Contrast, Levels og Colour i PS Click to expand... Det duger det også- men som sist- du kan gjøre det bedre med en etterbehandling i Levels! Hvis du vil ha full score hos meg!ld Click to expand... er litt bedagelig anlagt da