ATC-flyradar Traveler Medlem 1 Jul 2007 #1 Ta en titt på dette - dette bilde er fra 12.juni og er fra innflyvning til Zyrich. Jan Attachments innflyning-zhr.jpg 123.1 KB · Views: 64
sirpjalle ScanFlyer Mile High Club 1 Jul 2007 #2 hmmmm. skeptisk Har jobbet mye med Photoshop i det siste?
LN-MOW Flyklapper Medlem 1 Jul 2007 #3 Nei, dette er ekte nok. Det er vel flere av boendene i omraadet som faar noen slanter for litt 'aakerreklame'.
Nei, dette er ekte nok. Det er vel flere av boendene i omraadet som faar noen slanter for litt 'aakerreklame'.
ATC-flyradar Traveler Medlem 1 Jul 2007 #4 Originally posted by sirpjalle hmmmm. skeptisk Har jobbet mye med Photoshop i det siste? Click to expand... Dette er IKKE FAKE - dette er mitt ekte bilde, men ellers bruker jeg PHOTOSHOP som du vet, mem ikke for å lage tullball. Jan
Originally posted by sirpjalle hmmmm. skeptisk Har jobbet mye med Photoshop i det siste? Click to expand... Dette er IKKE FAKE - dette er mitt ekte bilde, men ellers bruker jeg PHOTOSHOP som du vet, mem ikke for å lage tullball. Jan
TOS ScanFlyer Mile High Club 1 Jul 2007 #5 Jeg har sett liknende reklame mange ganger på flyplasser i Europa. Jeg tror det er flere reklamevarianter i nærheten av Frankfurt t.d.
Jeg har sett liknende reklame mange ganger på flyplasser i Europa. Jeg tror det er flere reklamevarianter i nærheten av Frankfurt t.d.
Lennart ScanFlyer Rusty 1 Jul 2007 #6 Originally posted by ATC-flyradar Ta en titt på dette - dette bilde er fra 12.juni og er fra innflyvning til Zyrich. Jan Click to expand... Eg så noe reklame på andre siden av flyet, Jan Så folka der tjener nok litt peng på si' ja
Originally posted by ATC-flyradar Ta en titt på dette - dette bilde er fra 12.juni og er fra innflyvning til Zyrich. Jan Click to expand... Eg så noe reklame på andre siden av flyet, Jan Så folka der tjener nok litt peng på si' ja
ATC-flyradar Traveler Medlem 1 Jul 2007 #7 Kanskje en idê for norske bønder også, slik at de kan subsiere kjøttprisene ned til Svenskepriser :colgate: Noen som har noen lignede bilder av reklame tatt fra flyet ?? Jan
Kanskje en idê for norske bønder også, slik at de kan subsiere kjøttprisene ned til Svenskepriser :colgate: Noen som har noen lignede bilder av reklame tatt fra flyet ?? Jan