Bilde av PIA i 26000 fot over Halden

TobyAllan

PROFIL IKKE AKTIV
Tidligere idag så jeg denne på radaren, satte på den store linse og gikk ut på taket for at scanne himmelen, jeg så en hvit plett på himlen, som skulle være PIA, full zoom på linsen og dette ble resultatet :)
Mangle bare ett par streker bak den, men var ikke noen contrails overhodet idag :( bare flyene

Img_0817_PIA_overHalden.jpg

ME LIKE :colgate::colgate:

Torben

Visste ikke det stod Pakistan under på maskinene dems, men da vet man jo det og - det gjør det jo også enklere for oss hobbyfotografer å se hva vi egentlig "skyter" på :p

Fint bilde!

Det som forundrer meg er hvor gale vi egentlig er som kikker mer opp enn frem. Dette ble virkelig bra, husk at kjerra hadde full spiker på vei mot OSL så det skal en stø hånd for å fange slike.

Det som forundrer meg er hvor gale vi egentlig er som kikker mer opp enn frem. Dette ble virkelig bra, husk at kjerra hadde full spiker på vei mot OSL så det skal en stø hånd for å fange slike.

Hvem sier vi er gale ?? :colgate:

Og som du sier Cato, så gikk det ikke akkurat langsomt over himmelen med denne, faktisk gikk det jævla fort :)

Når man tenker på at denne linse ikke har stabilisator, og dette var håndholdt, så er jeg egentlig godt tilfreds med resultatet :D

Skal ikke se bort fra at det kommer flere contrails i fremtiden :p

God helg :drink

Back